[rquote=1828262&tid=46746&author=Nick-C20XE][rquote=1827409&tid=46746&author=Hacula]
Misschien ikke? Ik drop mijn vriendin regelmatig bij het station af, mijn auto is paars/blauw en heb 7J met toyo's
Nu je het zegt kan ik het me nog wel herinneren, ik reed toen door naar de TU en jij ging de kennedylaan op.
En heb vanavond 2x dezelfde gespot.
Randweg eindhoven werd ik ingehaald door een grijze corsa b, had xenon 8000k, led achterlichten en brede wielen. Toen ik eenmaal achter je zat gaf je flink gas bij tot de 170. Je ging bij Best eraf, heb nog mijn duim opgestoken.
Op de terugweg kwam ik je weer tegen op de randweg, ditmaal haalde ik jou in bij afrit strijp, heb weer even gezwaaid en bij afrit veldhoven ging jij naar rechts en ik naar links.[/rquote]
Zal jij wel geweest zijn dan
En over dat laatste gedeelte begin ik te twijfelen,
Ik weet namelijk niet of ik daar op dat tijdstip geweest ben maar de beschrijving klopt als een bus, LED achter, 8000k, brede bandjes, 160-170 km/u is ook meestal wel mijn snelheid rondom Eindhoven
Fototje zegt meestal meer, was het deze ? :
[/rquote]
Ik heb inderdaad toen bij het station achter jou gezeten, maar die ik op de randweg spotte was een andere. Hij had geen donkere achterlichten, en zijn achter bumper van van het facelift type.