• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Licht blauwe c corsa 16 inch wheels en grijs zwarte velgen alla a8 met donkere ramen achter deze stond naast de busbaan (noord brabantlaan) om links het naar de Hurk te gaan. tijd 9.55 uur

Gisteren gespot in de Irenestraat in Hardenberg, een apart kleur licht groene Corsa B Cabrio.

Ik zat even achterstevoren in de auto, want zo iets had ik nog nooit gezien.

Zal vanmiddag wel ff kijken of hij er weer staat en foto schieten.

[rquote=1857990&tid=46746&author=SiggieTigra]Gisteren gespot in de Irenestraat in Hardenberg, een apart kleur licht groene Corsa B Cabrio.

Zal vanmiddag wel ff kijken of hij er weer staat en foto schieten.[/rquote]

dat is wel heeeeeel speciaal idd:o hopelijk lukt de foto vanmiddag:thumbup

Met enige regelmaat een donkerblauwe B met getinte raampjes,

Dubbel DTM pijpje (met toch wel mooi geluid)

Verlaagd

Kuipstoeltjes..

En waar vanaf het autostrada bij de Brienernoord brug richting Capelle (Baaien-buurt).

Vanonchtend zat ik weer achter je richting de brug.

Van de week vanaf de brug richting huis, je was lekker aan het doortrappen,

en had door dat ik achter je zat...

Wie is u???

vanmiddag rond 15:45uur (kan iets eerder of later zijn) een Rode B corsa GSI,verlaagd,leuke velgjes en als ik het goed zag een DTM? einddemper op de a7 tussen groningen en Hoogkerk

Ik kwam je voorbij in de Blauwe vectra B

Gr.Paul

Gespot in Groesbeek blauwe Corsa D OPC... van Tim aka DarkDevil :angel

En niet ver van zijn werk vandaan een zwarte D OPC... mogelijk dezelfde die ik wel eens in Molenhoek tegenkom...

De chinees ogende dame die er mee rijd moet naar mijn mening weer rijlessen nemen :P

[rquote=1858008&tid=46746&author=vectra208v][rquote=1857990&tid=46746&author=SiggieTigra]Gisteren gespot in de Irenestraat in Hardenberg, een apart kleur licht groene Corsa B Cabrio.

Zal vanmiddag wel ff kijken of hij er weer staat en foto schieten.[/rquote]

dat is wel heeeeeel speciaal idd:o hopelijk lukt de foto vanmiddag:thumbup[/rquote]

Helaas, gisterenmiddag stond hij er niet, vanmiddag weer een kans...

[rquote=1856017&tid=46746&author=corsageak][rquote=1852441&tid=46746&author=RonaldH][rquote=1848599&tid=46746&author=corsageak]volgensmij heb ik gisteren middag vans91 gespot op de killweg in barendrecht. was mooi verlaagd iig :thumbup[/rquote]

Ik zie jou wel eens vanaf heerjansdam de rotonde rechts naar de Geer nemen.

Jij gaat dan bij de volgende rotonde rechtdoor langs pullman,ik linksaf verder de dijk op .[/rquote]

heej, oke ja dat kan heel makenlijk kloppen. ik werk daar op de geer bij firma booi. volgende x ff toetere dan hé wat voor auto rij jij dan?[/rquote]

ik rij een blauwe corsa B ,

werk je bij booi??

doe de groeten aan Ellie,van Ronald van Ames :thumbup

[rquote=1860217&tid=46746&author=RonaldH][rquote=1856017&tid=46746&author=corsageak][rquote=1852441&tid=46746&author=RonaldH][rquote=1848599&tid=46746&author=corsageak]volgensmij heb ik gisteren middag vans91 gespot op de killweg in barendrecht. was mooi verlaagd iig :thumbup[/rquote]

Ik zie jou wel eens vanaf heerjansdam de rotonde rechts naar de Geer nemen.

Jij gaat dan bij de volgende rotonde rechtdoor langs pullman,ik linksaf verder de dijk op .[/rquote]

heej, oke ja dat kan heel makenlijk kloppen. ik werk daar op de geer bij firma booi. volgende x ff toetere dan hé wat voor auto rij jij dan?[/rquote]

ik rij een blauwe corsa B ,

werk je bij booi??

doe de groeten aan Ellie,van Ronald van Ames :thumbup[/rquote]

oke dan, ik zal is ff beter opletten:p k zal de groeten aan ellie doen hoor.

doe jij dan ff de groeten aan reinier, als hij nog bij ames werk tenminste:p zeg maar van richard van restaurant de waal:) dan weet hij genoeg denk ik haha.

greetz

Vandaag gespot rond 16:00 op de provinciale weg bij zaandijk/koog aan de zaan:

Grijze corsa b gsi:

andere achterbumper

sport uitlaat

gelaste booskijkers voor

grote velgen

ik reed voor je met die paarse corsa gsi!

iemand van hier misschien?!

net hier in apeldoorn een uitgebouwde sjonnie Corsa B.. die dacht dat ie snel was :') hij reed voor me en wou met me racen oid.. hij ging ineens heel veel gas geven haha.. Proficiat voor die jongen die van een passat station heeft gewonnen :P haha :P Zal wel niet iemand van hier zijn :P wou het toch ff melden :P

Leuke zwarte corsa B op het parkeer terrein van TES Installatie techniek Tilburg. Ik sta ernaast :D

Maar welke is de mooiste :jerry

[rquote=1864264&tid=46746&author=corsageak]vanmiddag de corsa van vans-91 gespot.. stond bij hem voor de deur met een rode VW ernaast :D [/rquote]

Ja de volgende keer zie je hem anders.

Heb nu een bra en merkloze grill weer.

Ik heb een aantal corsa's gespot gisteren tussen 15:00 en 17:00 op de A73 richting Venlo bij afslag Cuijk.

Onder anderen een oranje B die nogal uitgebouwd was.

ik stond 2km voor de afslag Cuijk op de vluchtstrook met mijn zilveren B met een kapotte koppakking/kop, morgen kijken wat er echt aan de hand is op werk :P

Iemand van hier mij zien staan misschien ? :P

vanmorgen 14-02 om 06:00

bij ravensteijn op de a50 richting arnhem

rode corsa a

xenon

zat rood in de velg

zwarte achteklep

was toch speciaal

ik kwam je bet hard voorbij gereden iemand hier?

Gespot op het industrieterrein in emmeloord.

Een witte corsa b met een vauxhall embleem foto is niet zo duidelijk.

DSCF1159.jpg

Gespot:

Orange B Corsa in omgeving Heerlen, zondagmiddag rond kwart over 3 's middags.

Kentekene: HL-ST-53

Ik reed in een groene B corsa op de autobaan( draaide bij Nuth de autobaan op)

Terug
Naar boven