• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Gespot,

gisteren op de A-15 ten hoogte van afslag Charlois/Rhoon een mooie paars/blauwe Corsa A.

We hebben nog ff duimpje naar elkaar omhoog gedaan.....ik reed met mijn Monza-A1.

vanmorgen in ridderkerk corsa b gespot

Kleur was oranje had een bodykitje met 2 uitlaten achter link en rechts 1

velgen waren bbs style zwarte spaken chrome rand volgensmij.

[rquote=1869841&tid=46746&author=UniqueCorsa]Gespot:

Orange B Corsa in omgeving Heerlen, zondagmiddag rond kwart over 3 's middags.

Kentekene: HL-ST-53

Ik reed in een groene B corsa op de autobaan( draaide bij Nuth de autobaan op)[/rquote]

das Richard!

DSC01663.jpg

[rquote=1869626&tid=46746&author=Gerrit78]Gespot op het industrieterrein in emmeloord.

Een witte corsa b met een vauxhall embleem foto is niet zo duidelijk.

DSCF1159.jpg
[/rquote]

is die van Corsa_jasper van het opelstylingclub forum

[rquote=1871716&tid=46746&author=Vans-91]vanmorgen in ridderkerk corsa b gespot

Kleur was oranje had een bodykitje met 2 uitlaten achter link en rechts 1

velgen waren bbs style zwarte spaken chrome rand volgensmij.

[/rquote]

dat is nick, zit hier niet op het forum.. maar ik ken hem via mijn vriendin.. is een X12XE corsa B ;)

maandag of dinsdag morgen in eindhoven /veldhoven op rit n2 richting eersel

een corsa b gsi een lage grijze met turbo plaatje achter op kofferklep

en zo te zien groep a pijp

zat erachter in de werk combo

vandaag gespot op park barendrecht.een zwarte corsa b op standaard velgen wel andere achterlichten.kenteken zag ik in vluggeheid iets van lp-bs-??of lb-ps-??zag er wel netjes uit hoor wie o wie is dit.stond bij flextra voor de deur?

Dindsdag avond op de Spottersweg bij het vliegveld in Eindhoven een (mat?)zwarte gecleanede B met van die rare zwarte achterlichten met van die bobbels.

Even later zag ik je op de snelweg (A57?) in de file staan op de afslag richting Best (die splitsing waar het rechts omhoog gaat en dan een bocht naar links over de andere baan heen) etc.

[rquote=1876390&tid=46746&author=opelpower89]maandag of dinsdag morgen in eindhoven /veldhoven op rit n2 richting eersel

een corsa b gsi een lage grijze met turbo plaatje achter op kofferklep

en zo te zien groep a pijp

zat erachter in de werk combo[/rquote]

Rond hoelaat ?

Toevallig Donkere achterlichten en weet je het zeker van het turbo plaatje ?

anders kan ik het nog wel eens geweest zijn :)

[rquote=1873019&tid=46746&author=funkycorsa][rquote=1869841&tid=46746&author=UniqueCorsa]Gespot:

Ik reed in een groene B corsa op de autobaan( draaide bij Nuth de autobaan op)[/rquote]

das Richard!

DSC01663.jpg
[/rquote]

Mooi bakkie :wors

corsa a1 gespot in limburg, napoleonsweg. ter hoogte van stoplichten horn.

rood met grote deuk in het rechter achter scherm.:(

[rquote=1877536&tid=46746&author=UniqueCorsa][rquote=1873019&tid=46746&author=funkycorsa][rquote=1869841&tid=46746&author=UniqueCorsa]Gespot:

das Richard!

DSC01663.jpg
[/rquote]

Mooi bakkie :wors[/rquote] Yeah mooie auto he:P

vanmiddag in groningen op de weg langs het UMCG een rode corsa B gespot met volgens mij uitgelaste GT velgen .

zag er in ieder geval wel leuk uit .

ik reed de andere kant op in een zwarte astra G wagon .

deze corsa toevallig :hmmz zitten wel andere velgen onder maar dit is wel in de stad opgenomen

had hem net ook gepost maar was ineens weg:o

[rquote=1880535&tid=46746&author=vectra208v]oke kon weze :D rijden ook best veel rode btjes hier in de omgeving.[/rquote]

ja klopt , ik rijd nu dagelijks vanaf het UMCG over de A7 naar drachten en kom dagelijks zeer veel leuke opels tegen , maar om ze allemaal te onthouden en te posten lukt me niet hahaha

[rquote=1880593&tid=46746&author=crossagek][rquote=1880535&tid=46746&author=vectra208v]oke kon weze :D rijden ook best veel rode btjes hier in de omgeving.[/rquote]

ja klopt , ik rijd nu dagelijks vanaf het UMCG over de A7 naar drachten en kom dagelijks zeer veel leuke opels tegen , maar om ze allemaal te onthouden en te posten lukt me niet hahaha[/rquote]

misschien dat ik je deze of volgende week een keer spot of jij mij....moet waarschijnlijk weer ff naar het martini ziekenhuis.

dus vanaf peize/hoogkerk tot afslag/oprit martini:D blauwe vec B

Terug
Naar boven