• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

@Corsa A GSI wrote:Funkycorsa gespot blijf een dikke bak haha heb jij hem nou tk staan?

king:

jupz, ik wil iets snellers :P

maar zolang ie niet verkocht word blijft ie hoor ;) heb nu een rieger achterbumper liggen en een strakke achterklep (oude van reddevil1994) :wub

@Mastah-GSi wrote:@funkycorsa wrote:@Corsa A GSI wrote:div corsa's gespot @ mac veenendaal zaterdagavond waaronder n dikke oranje B nette bak :thumbup

idd een leuk autootje alleen jammer van die deuk in zijn motorkap/bumper :wtf

was wel rustig vond ik op die meeting :'(

Niet toevallig de oude Corsa van X14XE?

Helemaal een Rieger bodykit er omheen?

toevallig een foto?

@funkycorsa wrote:@Corsa A GSI wrote:Funkycorsa gespot blijf een dikke bak haha heb jij hem nou tk staan?

king:

jupz, ik wil iets snellers :P

maar zolang ie niet verkocht word blijft ie hoor ;) heb nu een rieger achterbumper liggen en een strakke achterklep (oude van reddevil1994) :wub

Mik je er toch gewoon n X20XER in ofzo? is die vlug zat :)

Ik ben voorlopig nog even aan het sparen voor brede schermen :agent

Zag vandaag een groene corsa. In Lopik. Op een weggetje langs het water. Een ruitstikker met bad bulls erop. Dezelfde achterbumper als ik onder mn tigra maar dan de kentekenplaat helemaal onderaan gemonteerd in het midden. Zat zelf bij m'n pa in de auto, groene fiat idea met klapcaravan erachter. Iemand van hier misschien?

Gistermiddag een Corsa d opc op de dijk van Schoonhoven naar Nieuwegein. En een Zwarte Corsa d met andere uitlaat bij de mcdonalds in Ijsselstein rond 24 uur.

@YourivdAar wrote:Die zwarte corsa heb ik ook wel eens gezien is niet echt een forum typetje wat daar in rijd haha

Haha zou best kunnen. Ik stond in de rij van de mcdrive en toen kwam hij vol gas langs racen aan de zijkant. Het was te donker om te zien wie erin zat haha.

@NWitkamp wrote:Gistermiddag een Corsa d opc op de dijk van Schoonhoven naar Nieuwegein. En een Zwarte Corsa d met andere uitlaat bij de mcdonalds in Ijsselstein rond 24 uur.

Op de Zwarte Corsa D met andere uitlaat bij de mcdonalds in Ijsselstein rond 24 uur.

Als je beter had gekeken had je er een Zilvere Corsa C met Geblindeerde ramen en andere achterlampen en raceuitlaat er naast zien staan.

De Corsa C is dus van mij en de Corsa D is van een maat van mij!

Met de Corsa D zit niet op dit forum.. ;)

@Blackangel wrote:hee met die zwarte corsa was ik. woon je ook in ijsselstein?

Had iemand anders voor me, sorry voor die uitspraak, haha! En ja ik woon ook in ijsselstein. Achter bij de hockeyvelden(aan de andere kant van de ijssel)

Gisteren op de rotonde bij boschdijk/marconilaan in Eindhoven een zwarte corsa b gespot in rat-look. Zwarte velgen met een rood randje en een verroeste motorkap,lag ook erg laag volgens mij en had een imperial.

Iemand van hier toevallig??

na lange tijd groenetijger weer eens gespot, eergister ochtend op de ring eindhoven

ding ziet er goed uit! lekker laag, en stuitert flink :thumbup

@funkycorsa wrote:@Mastah-GSi wrote:@funkycorsa wrote:@Corsa A GSI wrote:div corsa's gespot @ mac veenendaal zaterdagavond waaronder n dikke oranje B nette bak :thumbup

toevallig een foto?

534812302_5_aqz0.jpeg

534812303_5_9YmP.jpeg

Vanmiddag rond 12.10 gespot op het Velperbroek te Arnhem. Een hele strakke corsa b!

Geheel zwart, gecleande achterklep, verlengde motorkap, xenon verlichting. Heeeel erg laag!

Borbetjes eronder.. Zwart hart met witte rand. En het meest bijzondere van het alles, wit lederen interieur, kuipstoeltjes ook in het wit.

Met andere woorden, een goddelijke wagen :wub ... Heb alleen geen idee of ie hier op het forum zit. :hmmz

@x16xe wrote:@funkycorsa wrote:@Mastah-GSi wrote:@funkycorsa wrote:@Corsa A GSI wrote:div corsa's gespot @ mac veenendaal zaterdagavond waaronder n dikke oranje B nette bak :thumbup

toevallig een foto?

534812302_5_aqz0.jpeg

534812303_5_9YmP.jpeg

Is die schade nou nog niet weggehaald?

Ding heeft hier ook nog een tijd rondgereden maar de bestuurder mocht/kon niet meer rijden..............

Hij had hem ook al overgekocht met schade,

Terug
Naar boven