• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

@soepkiepe wrote:wat voor kleur is dat? :P

is idd Z 388 Spacegreen

In het donker of schemer denkt men dat hij grijs is.

En zie soms ook nog wel een lichtblauwe goed.

Op sommige foto's is hij zelfs ROZE :P

gewoon vanaf de fabriek dus?

maar dat is metalic of niet? ben er namelijk over aan het denken om mijn astra een andere kleur te maken.

alleen wil ik hem liever rollen omdat ik dat dan zelf kan proberen, spuiten durf ik nog niet aan, maar deze kleur is volgens mij niet te rollen

@Shania wrote:@soepkiepe wrote:wat voor kleur is dat? :P

is idd Z 388 Spacegreen

In het donker of schemer denkt men dat hij grijs is.

En zie soms ook nog wel een lichtblauwe goed.

Op sommige foto's is hij zelfs ROZE :P

1343087281_6_m1Vy.jpeg

:jerry

:kewlpics

@soepkiepe wrote:gewoon vanaf de fabriek dus?

maar dat is metalic of niet? ben er namelijk over aan het denken om mijn astra een andere kleur te maken.

alleen wil ik hem liever rollen omdat ik dat dan zelf kan proberen, spuiten durf ik nog niet aan, maar deze kleur is volgens mij niet te rollen

Vanuit fabriek en het is metallic inderdaad.

@CorsaB5drsX14XE wrote:Heb jullie gister zien staan ja!

Was helaas niet met m'n Atje.

Anders had ik hem er even naast gezet natuurlijk en ff een praatje gedaan!! :vertag

Gezellig een praatje doen kan altijd he! ;)

zwarte corsa opc in spijk :p

kom de laaste tijd meer corsa's opc tegen hier in spijkenisse

rij zelf astra opc aden blue met aardig wat geluid

gr jarno

Vandaag rond een uur of 20:00 in Zwolle op de Wipstrikkerallee een zwarte (antraciet) A Corsa achter me met fel groene spiegels, een GSi embleem in de front grille en een clean achterklepje.

Reed op een paar brede velgen met getrokken banden er op, en er zat een kerel in met een blauw t-shirt.

Heb nog even m'n hand door het raam naar buiten gestoken om een duimpje omhoog te doen.

Hij reed achter me aan de Leo Majorlaan op, brug over, en ging bij het stoplicht mij links voorbij.

Toen het licht op groen ging, sprintte hij er met een behoorlijke vaart vandoor, en ik gok dat er een C20XE blokje in het voor-onder hangt.

@McKaamos wrote:Vandaag rond een uur of 20:00 in Zwolle op de Wipstrikkerallee een zwarte (antraciet) A Corsa achter me met fel groene spiegels, een GSi embleem in de front grille en een clean achterklepje.

Reed op een paar brede velgen met getrokken banden er op, en er zat een kerel in met een blauw t-shirt.

Heb nog even m'n hand door het raam naar buiten gestoken om een duimpje omhoog te doen.

Hij reed achter me aan de Leo Majorlaan op, brug over, en ging bij het stoplicht mij links voorbij.

Toen het licht op groen ging, sprintte hij er met een behoorlijke vaart vandoor, en ik gok dat er een C20XE blokje in het voor-onder hangt.

Volgens mij was het deze corsa die je hebt gezien(op deze foto nog zonder fel groene spoegels)

32682842.jpg

Op het corsa A forum heet hij Lorre (weet eigelijk niet of hij op het O-F zit)

Hij heeft een Corsa A Gsi blokkie (1600) op webers

Vanochtend in Chaam deze origineel Nederlandse Corsa A1 gespot. Zoals je ziet staat ie naast een kraakpand(je). Hopelijk is de eigenaar zuiniger op zijn Corsa dan op zijn huis, maar ik vrees het ergste...

Foto0214.jpg

op de rotterdamse weg thv ridderkerk dikke a corsa echt heelemaal standaard echt super netjes compliementen :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

@dabok wrote:Fearless met de carbed corza gespot in muh hometown Dommeluhhh haha, was het geslaagd bij het eurocircuit vanmiddag

Dat moet haast wel Jeroen zijn dan, die heeft m overgekocht.

Terug
Naar boven