• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Vanmiddag vanaf Raamsdonksveer de snelweg op tot Breda, zwarte A-corsa... liep niet onaardig ;) (Lees: niet bij te houde met mn Vec C20NE)

Jeroen

Wat voor motor ligt in de corsa? Was wel toevallig.. Denk eens ff op t forum kijke of ik m kan vinden. naast mn eige vectra 4x4 ben ik ook nog aan een a corsa c20ne met een aantal aanpassingen bezig...

Jeroen

vandaag een corsa c (gsi??) tegengekomen, volledig uitgebouwt, zilver kleurig. bestuurder knikte nog naar mij en had zijn radio best op volume. iemand van hier? volgens mij woont hij in hoorn, de kersenboogaard. vlak achter de provinciale weg. mijn neef woont in die zelfde wijk sinds kort.

@FnF_racer wrote:@*Jurgen* wrote:@FnF_racer wrote:vandaag in Heeten, rond een uur of half 6, 6 uur:

rode Corsa C, had rondom een spoilerlipsetje.

verder niet veel gezien.

reed voorbij cafe Bosgoed, stond mijn auto ook.

Kerel werkt volgens mij bij Smit & Co in Deventer, kwam m eerder wel eens tegen. Volgens mij ook geblindeerde ramen toch?

zou kunnen dat hij geblindeerd was.

heb het alleen niet gezien, omdat ik binnen zat, en hij voorbij reed.

vrijdag middag vrij, dan kan ik wel even naar Deventer gaan. :P

moet toch orginele wielbouten halen, kijken of het niet te duur is.... ;)

"toevallig" dus in Deventer bij de S&C geweest, maar bovenstaande niet gezien.

wel deze hele vette A GSI:

IMG_20121019_145249.jpg

@robert_corsa wrote:vandaag een corsa c (gsi??) tegengekomen, volledig uitgebouwt, zilver kleurig. bestuurder knikte nog naar mij en had zijn radio best op volume. iemand van hier? volgens mij woont hij in hoorn, de kersenboogaard. vlak achter de provinciale weg. mijn neef woont in die zelfde wijk sinds kort.

waarschijnlijk is dat mijn ex auto ;)

Ik weet alleen dat die naar hoorn is gegaan . Een corsa C Gsi met volledig lumma pakket .

deze toevallig ????

Foto-IGNMQFUO.jpg

Foto-VNTT7IZF.jpg

als het deze is ben ik best wel benieuwd of er nog grote veranderingen hebben plaatsgevonden sinds ik hem heb ingeruild op een gezinsauto :oops:

@nova.... wrote:@astrawez wrote:Tijdens mijn vakantie een paar leuke Corsa's gespot:

En dan deze leuke uitvoering gespot op de terugweg op de 61

0-SAM_1399.jpg

Groetjes!!

Deze had ik ook een van gezien maar dan in de kleur geel..... Was bij de grens Dui/LUx

Die gele heb ik deze zomervakantie ook gezien. Was vlakbij Echternach ofniet? Volgens mij in Rosport of Steinheim (Lux) langs de Sûre.

Zojuist om 14.00 in Barendrecht bij de Karwij een Blauwe Corsa B met een lekker ding achter het stuur :P

Zij sloeg rechtsaf op de rotonde, ik kwam van rechts en pakte 3kwart. Ree in een Blauwe Corsa A.

@ crossa gek: volgens mij geen veranderingen.

hij is wel bij een liefhebber, hij zag er nog top uit. heeft volgens mij ook een zwarte astra g coupe turbo voor de deur staan.

@Stornie wrote:@nova.... wrote:@astrawez wrote:Tijdens mijn vakantie een paar leuke Corsa's gespot:

En dan deze leuke uitvoering gespot op de terugweg op de 61

0-SAM_1399.jpg

Groetjes!!

Deze had ik ook een van gezien maar dan in de kleur geel..... Was bij de grens Dui/LUx

Die gele heb ik deze zomervakantie ook gezien. Was vlakbij Echternach ofniet? Volgens mij in Rosport of Steinheim (Lux) langs de Sûre.

Nee die wij gezien hadden stond op de parkeerplaats bij de grensovergang Wasserbillig Dui/Lux vlakbij Trier.

Terug
Naar boven