• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

drachten centrum

2011-09-03173100.jpg

@nova.... wrote:@Stornie wrote:@nova.... wrote:@astrawez wrote:Tijdens mijn vakantie een paar leuke Corsa's gespot:

En dan deze leuke uitvoering gespot op de terugweg op de 61

0-SAM_1399.jpg

Groetjes!!

Deze had ik ook een van gezien maar dan in de kleur geel..... Was bij de grens Dui/LUx

Die gele heb ik deze zomervakantie ook gezien. Was vlakbij Echternach ofniet? Volgens mij in Rosport of Steinheim (Lux) langs de Sûre.

Nee die wij gezien hadden stond op de parkeerplaats bij de grensovergang Wasserbillig Dui/Lux vlakbij Trier.

Dat ligt er vlakbij, volgens mij maar 10 kilometer verder. Grote kans dat het dezelfde is geweest.

@Stornie wrote:@nova.... wrote:@Stornie wrote:@nova.... wrote:@astrawez wrote:Tijdens mijn vakantie een paar leuke Corsa's gespot:

En dan deze leuke uitvoering gespot op de terugweg op de 61

0-SAM_1399.jpg

Groetjes!!

Deze had ik ook een van gezien maar dan in de kleur geel..... Was bij de grens Dui/LUx

Die gele heb ik deze zomervakantie ook gezien. Was vlakbij Echternach ofniet? Volgens mij in Rosport of Steinheim (Lux) langs de Sûre.

Nee die wij gezien hadden stond op de parkeerplaats bij de grensovergang Wasserbillig Dui/Lux vlakbij Trier.

Dat ligt er vlakbij, volgens mij maar 10 kilometer verder. Grote kans dat het dezelfde is geweest.

Dat zou misschien kunnen. Er zullen er denk ik wel meer rondrijden daar.

Een zwarte Corsa A, waarvan de eigenaar waarschijnlijk in Raamsdonksveer werkt en waar ik deze ook tegen kwam. Deze is later de A27 op gedraaid richting het zuiden (Breda).

Kenteken heb ik niet kunnen zien, maar het was niet de originele kleur zwart volgens mij. (Mat?)

Bij mij in de buurt bij de basisschool Vliegende hollander (IJmuiden) staan 2 B-Corsa's

1 paarse met een breedbouw en 1 oranje met een breedbouw.

Zien er allebei goed uit wie o wie is dit.

Rijden er ook mensen ring rotterdam? ik werk van 8 tot half 5 dan rijd ik rond 7 uur van spijkenisse naar schiedam A15 A4 door de tunnel er gelijk af. heb er vandaag 1,5 uur over gedaan maar nogsteeds niet gespot

@crossagek wrote:@funkycorsa wrote:haha top! ben ook wel benieuwd naar die andere a met bouwlampen :P

dan moet het junior van het corsa a forum zijn geweest ;)

corsax.jpg

Haha tijdje niet gevolgt dit topic maar ja da was ik zeker :D

en ja in eindhoven vlieg ik ook regelmatig rond, weet nova alles van,

die schijnt niks te doen want die ziet mij altijd overal rijen.

Zo laag isie nie hoor, ophang punt van de draagarm ligt maar 7cm van de grond op 14"

Zo staat hij er nou bij:

Is op automaxx gemaakt met sleurhut :D

Gisteren op de Zuilense Ring gespot bij afslag Maarssenbroek:

Corsa a met blokkendak-> witte vlakken...

Verder was het volgens mijn vriendin een redelijke deukenauto :jerry

Gr.

Pastra

@opelmanta29 wrote:Bij mij in de buurt bij de basisschool Vliegende hollander (IJmuiden) staan 2 B-Corsa's

1 paarse met een breedbouw en 1 oranje met een breedbouw.

Zien er allebei goed uit wie o wie is dit.

Heb je kenteken van die oranje b-corsa of foto? kon wel mijn oude eens zijn.... die is onlangs op 31 juli verkocht geworden aan iemand buiten limburg blijkbaar!

Terug
Naar boven