• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

@nova.... wrote:C corsa in Vaals centrum.

02082011203jpgcorsac.jpg

Eigenaar van deze C woont in brunssum op de ''langeberg" meer weet ik er ook niet van

@Shania wrote:@*Jurgen* wrote:@FnF_racer wrote:in Okkenbroek gespot:

Corsa C met een witte/paarse combi.

bovenkant was paars, onderkant wit (kan enig zins een iets andere kleur wezen dan dat.)

had een aparte voorbumper, met de 3 gebogen sleuven aan de zijkant, en had een bordje op het dashboard liggen met Jager of Joker. (dacht Joker, maar weet dat het met een J begon). op dit bordje stond ook nog een pistool bij.

heb geen clubstickers gezien, of andere dingen die meer info doorgaf.

@Willie1986 wrote:@*Jurgen* wrote:@Willie1986 wrote:@*Jurgen* wrote:vanmiddag rond kwart voor 3 in Raalte op de rotonde naar Heeten een twotone gespoten Corsa C, wit met roze. Dubbele einddemper en dikkere bumpers.

das erwin uit Holten :D

Ok, m'n maat Trompie had m toevallig die morgen ook al gespot in Dijkerhoek, dus hij moest hier wel ergens uit de buurt komen ;) Geinig ding, niet helemaal mijn smaak verder maar zag er wel netjes uit in ieder geval!

inderdaad geinig dingetje ja :)

is ook nie echt mijn smaak hoor . .

groet

Die heb ik en m'n maat Trompie ook al eens gespot :thumbup

mmm nog nooit gezien terwijl ik toch geregeld in raalte (of in die buurt) kom.

Toch eens beter op gaan letten :P

alweer gespot, maar nu in Zwolle.

eigenaar zit blijkbaar op het Deltion College in Zwolle.

stond namelijk in P3 (of P1, die garage die niet bij de straaljager is), bovenaan.

reed later rond 5 uur de file in richting Heino-Raalte. dit was nog in Zwolle, bij de laatste stoplichten in Zwolle.

ik sloeg iets later af richting Wijhe.

oh: en er staat Joker op die naamplaat.

nu weten we ook waarom hij ooit in Raalte is gespot, en in Okkenbroek. :P

@FnF_racer wrote:@Shania wrote:@*Jurgen* wrote:@FnF_racer wrote:in Okkenbroek gespot:

Corsa C met een witte/paarse combi.

bovenkant was paars, onderkant wit (kan enig zins een iets andere kleur wezen dan dat.)

had een aparte voorbumper, met de 3 gebogen sleuven aan de zijkant, en had een bordje op het dashboard liggen met Jager of Joker. (dacht Joker, maar weet dat het met een J begon). op dit bordje stond ook nog een pistool bij.

heb geen clubstickers gezien, of andere dingen die meer info doorgaf.

@Willie1986 wrote:@*Jurgen* wrote:@Willie1986 wrote:@*Jurgen* wrote:vanmiddag rond kwart voor 3 in Raalte op de rotonde naar Heeten een twotone gespoten Corsa C, wit met roze. Dubbele einddemper en dikkere bumpers.

das erwin uit Holten :D

Ok, m'n maat Trompie had m toevallig die morgen ook al gespot in Dijkerhoek, dus hij moest hier wel ergens uit de buurt komen ;) Geinig ding, niet helemaal mijn smaak verder maar zag er wel netjes uit in ieder geval!

inderdaad geinig dingetje ja :)

is ook nie echt mijn smaak hoor . .

groet

Die heb ik en m'n maat Trompie ook al eens gespot :thumbup

mmm nog nooit gezien terwijl ik toch geregeld in raalte (of in die buurt) kom.

Toch eens beter op gaan letten :P

alweer gespot, maar nu in Zwolle.

eigenaar zit blijkbaar op het Deltion College in Zwolle.

stond namelijk in P3 (of P1, die garage die niet bij de straaljager is), bovenaan.

reed later rond 5 uur de file in richting Heino-Raalte. dit was nog in Zwolle, bij de laatste stoplichten in Zwolle.

ik sloeg iets later af richting Wijhe.

oh: en er staat Joker op die naamplaat.

nu weten we ook waarom hij ooit in Raalte is gespot, en in Okkenbroek. :P

haha stond naast m bij de de laatste stoplichten zwolle :P

auto staat vaak in nieuw-heeten

Vandaag rond 18:00 bij Weert Hanskadett gespot in z'n matzwarte TR..gaaf ding & lekker geluidje :thumb

(wat voor wielen heb je daar nu eigenlijk op liggen?)

@Junior125 wrote:@crossagek wrote:@funkycorsa wrote:haha top! ben ook wel benieuwd naar die andere a met bouwlampen :P

dan moet het junior van het corsa a forum zijn geweest ;)

corsax.jpg

Haha tijdje niet gevolgt dit topic maar ja da was ik zeker :D

en ja in eindhoven vlieg ik ook regelmatig rond, weet nova alles van,

die schijnt niks te doen want die ziet mij altijd overal rijen.

OOOw Nix?? Moest bij jeroen zijn toen... Dus ik had wel iets te doen ;) en pas geleden stond je nog in Nederweert

Zo laag isie nie hoor, ophang punt van de draagarm ligt maar 7cm van de grond op 14"

Zo staat hij er nou bij:

Is op automaxx gemaakt met sleurhut :D

vanmorgen in zwolle bij het sopiha ziekenhuis op de parkeerplaats een hele mooie strakke a corsa met witte achter lichten :thumb

zag er super netjes uit

meende dat er een gsi embleem op de grill geplakt zat

@funkycorsa wrote:@bettus accu wrote:gespot. een hele dikke corsa A3 met 3 delige BBS RS wielen.

IMAG0037.jpg

ik heb deze ook gespot @a12 afrit veenedaal bij de mac zeg maar! dikke bak! wie o wie? :thumbup

Vette bak wist niet da er in de buurt nog meer witte atjes reden :wtf

vandaag op mijn school bij de innovam in nieuwegein op de parkeerplaats een blauwe corsa A met witte achterlichten. een hele dikke wagen en volgens mij een bekende op dit forum. dacht dat er een 2.0 16v in zit.

Gister avond rond half 8 bij de Mac Donalds ( barendrecht dacht ik )

Prachtige zwarte corsa, LOVELY rims, vierkante dubbele pijp en GSI logo op de achterkant geplakt.

Leuke blonde(dacht ik) dame ernaast

63-NZ-DX

iemand van het Forum??

vandaag rond half 3 mat zwarte a3 met tigra velgen voor me werk bij de dealer in amsterdam

was een 2.0 en kwam voor een waterslang

Terug
Naar boven