• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Leuk projectje zien rijden op de A2 richting amsterdam zojuist.

Oranje corsa-A TR met ws een C20XE erin

screenshotje van mn dashcam opname (helaas geen foto dus kwaliteit is niet megagoed)

6283757576_416c044724_b.jpg

@turbosix wrote:Had deze kleur nog nooit eerder op een corsa gezien, ziet er goed uit! (6okt, 10uur, parkeerterrein station sneek)

SP_A0177.jpg

is een nieuwe kleur van opel , waarschijnlijk komt dit kleurtje ook op mijn TR .

@Corsa A GSI wrote:@funkycorsa wrote:@bettus accu wrote:gespot. een hele dikke corsa A3 met 3 delige BBS RS wielen.

IMAG0037.jpg

ik heb deze ook gespot @a12 afrit veenedaal bij de mac zeg maar! dikke bak! wie o wie? :thumbup

Vette bak wist niet da er in de buurt nog meer witte atjes reden :wtf

Donders dikke Corsa,, c20xe erin.

Maatje van mij, staat in Zevenaar.

Elke Woensdag avond te vinden bij de Mac meeting in Duiven

ik reed vanavond (21-10) in Hoogeveen over de Boekweitlaan en er reed een donker blauwe corsa c voor me, deze was embleem loos en had volgens mij zwarte velgen, samen ff gas gegeven en toen de wegen gescheiden. maar wou ff mijn complimenten geven voor de looks van de Corsa :wors :thumbup

@FnF_racer wrote:@PyroNiels wrote:@DeMeistah wrote:Vanmorgen rond half 7 bij afslag Heinkenszand (a58) op de rotonde een grijze c met dikke velgjes

Misschien Bukzzzie of JackM83 :)

Bukzzzie zou kunnen.

JackM doordeweeks in Zeeland?

maar volgens mij rijdt er nog een dikke C rond.....

vandaag in Heeten, rond een uur of half 6, 6 uur:

rode Corsa C, had rondom een spoilerlipsetje.

verder niet veel gezien.

reed voorbij cafe Bosgoed, stond mijn auto ook.

Kerel werkt volgens mij bij Smit & Co in Deventer, kwam m eerder wel eens tegen. Volgens mij ook geblindeerde ramen toch?

@crossagek wrote:@turbosix wrote:Had deze kleur nog nooit eerder op een corsa gezien, ziet er goed uit! (6okt, 10uur, parkeerterrein station sneek)

SP_A0177.jpg

is een nieuwe kleur van opel , waarschijnlijk komt dit kleurtje ook op mijn TR .

Mooie Corsa inderdaad, de wielen helemaal.

Jammer van de zwarte deurstrips...

Gisteravond een leuke donkere corsa gezien op de snelweg van den Haag naar Utrecht volgens mij.

Angel eyes, lekker laag en zag er verder ook leuk uit!

@.B4R7. wrote:ik ga overmorgen kijken voor deze:

velgjes_zpsd2c31240.jpg

195/50/15 met ET 35, origineel lees ik op internet 49 dus toch behoorlijk afwijking, dus de wiellagers zullen ook wel op hun donder krijgen maar misschien valt het allemaal mee

Mochten deze het worden dan wil ik ze eigenlijk ooit wit maken en als het dan maar een klein beetje hierop lijkt dan ben ik :jerry :

c5bbs0001.jpg

bedankt in ieder geval :D

mooie velgies en ik zou ze zeker met een zwarte corsa wit maken (poeder couten)

corsawasdag040.jpg

Fearless met de carbed corza gespot in muh hometown Dommeluhhh haha, was het geslaagd bij het eurocircuit vanmiddag

@*Jurgen* wrote:Die spot ik ook heel vaak 's morgens, rijdt ie richting Deventer

Nou ik zie hem vaak langskomen dattie wel van die kant af komt ja :D

vandaag op circuit zandvoort een blauwe corsa b gespot was een gsi geloof ardenblue kleur.

Zwarte 16inch velgen eronder reed toevallig in de zelfde vrijrijden sessie als mij.

Iemand van hier?

gister tegen ongeveer 11:45u op het streperkruis in Brunssum een bordeu rode corsa b gespot die ook lekker plat lag op winterbandjes en geblindeerde achter ramen en ovaal dtm-uitlaatje zag er leuk uit leek beetje op die van mij... :jerry :jerry

misschien iemand van hier??

BPR

@D-gek wrote:Vandaag rond 18:00 bij Weert Hanskadett gespot in z'n matzwarte TR..gaaf ding & lekker geluidje :thumb

(wat voor wielen heb je daar nu eigenlijk op liggen?)

he ziet het nu pas dat ik gespot ben geweest

voor zit verbreeed staal 7x15 op met 165/45/15 en achter 8,5x15 met 195/45/15

Terug
Naar boven