• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

@-BlendjuH- wrote:Pas geleden een zwarte corsa gespot ....

Misschien iemand van hier :D

wv48qc.jpg
Zou een mooi vorstdoek zijn :P

Is die Cars-Corsa niet gewoon een stuntauto van Disneyland Parijs? Daar hebben ze toch ook zo'n stuntshow met Opels erin?

Zijn allemaal tot RC-auto's omgebouwd. Ziet er wel vet uit iig!

Nee , geen van allen ...

Er is wel 1 waarvan je denkt dat het een RC is

maar schijn bedriegt :hmmz

En dit is zeker in Disneyland Parijs ...

Maar ze hebben bij de stuntshow een rode opel maar

je kan niet precies zeggen welk model ...

Lijkt een beetje op de astra H opc

Maar deze is speciaal voor hun gemaakt :wors

Toevallig mensen die elke dag woon-werk rijden tussen Utrecht (Lage Weide) en Zaltbommel? Over de A2 dus. Ik kom iedere ochtend en middag minimaal 8 Corsa'tjes tegen, maar volgens mij geen bekenden?

Ik rij elke dag over de A2 ook, maar ik rij dan alleen de lekbrug op de a2 op en ga er gelijk weer af :) is dus misschien 200 meter.

Rij in een zilvere corsa c gsi.

@PyroNiels wrote:@DeMeistah wrote:Vanmorgen rond half 7 bij afslag Heinkenszand (a58) op de rotonde een grijze c met dikke velgjes

Misschien Bukzzzie of JackM83 :)

Bukzzzie zou kunnen.

JackM doordeweeks in Zeeland?

maar volgens mij rijdt er nog een dikke C rond.....

vandaag in Heeten, rond een uur of half 6, 6 uur:

rode Corsa C, had rondom een spoilerlipsetje.

verder niet veel gezien.

reed voorbij cafe Bosgoed, stond mijn auto ook.

Afgelopen vrijdag op de A29 rond 4 uur, een groene Corsa B, 2 einddempers met 2 sierstukken per demper, achter geblindeerde ramen, xenon verlichting. Reed een vrouw in..

@Klopper wrote:Toevallig mensen die elke dag woon-werk rijden tussen Utrecht (Lage Weide) en Zaltbommel? Over de A2 dus. Ik kom iedere ochtend en middag minimaal 8 Corsa'tjes tegen, maar volgens mij geen bekenden?

ik rij wel iedere dag op lage weide zelf, maar de a2 niet...

althans, niet met de corsa, wel met de vrachtwagen... :P

Ik werk op Lage Weide bij het distributiecentrum van een bekende grote detailhandel ;)

Zag vandaag een auto die vreselijk veel op die van Corsarati lijkt. Reed rond 16.35 uur op de Atoomweg in Utrecht.

mijn corsa gaat ook weer in dienst woon-werktransport.. UtrechtDemeern.. :jerry :jerry

rijd weer als een raket.. :thumb

en af en toe is wat bij bukzzzie over de laan scheuren... :jerry king:

@vectra208v wrote:staat al 2 dagen een grijze corsa B gsi 2 straten bij mij vandaan...(nieuw Roden).

Hellaas erg verwaarloosd met zijschade (deur en achterscherm)

Ik heb de corsa eerder zien rijden maar bij de vorige eigenaar...ZAG DIE ER 10X BETER UIT.....

Altijd jammer dat auto's verwaarloosd worden.

----

Bij mij op school (Alfa college Adm. de Ruyterlaan in Groningen) staat altijd een rode B op steelies.

lak ziet er op 't eerste gezicht goed uit, meegespoten bumpers, en een (irmscher?) spoiler.

Reed vandaag naar huis en toen reed-ie me voorbij, stak z'n hand nog op.

Zit die hier op 't forum?

Stond hier in Moerkapelle afgelopen zondag een leuke 5 deurs corsa in de straat. Fel rood, alles meegespoten en een (irmscher?) spoilertje op de achterklep. Iemand van hier?

Kenteken: HJ-BR-..

Afgelopen dinsdag. Op de A1 richting A`doorn vlak voor de A50. Grijze Corsa B GSi. Met Opel forum stickers op de ramen. Kenteken ben ik vergeten. Zat een jongen in.

@mattemaker wrote:mijn corsa gaat ook weer in dienst woon-werktransport.. UtrechtDemeern.. :jerry :jerry

rijd weer als een raket.. :thumb

en af en toe is wat bij bukzzzie over de laan scheuren... :jerry king:

valt nooit op! :jerry

Vorig week in Numansdorp zwarte Corsa c Gsi gespot met 17'' Evolution velgen, remus pot met dubbel sierstuk.

Achter de achterramen 2 ''kenteken'' bordjes met daarop: ''Mooi wark'' en aan de andere kant een meisjes naam.

Kenteken 63-NZ-DX.

Stond te koop bij een dealer in Oud Beijerland!

Iemand van hier?? dit is de oude Corsa van mn zwager!

Terug
Naar boven