• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

392129_317767321589643_100000691329374_995168_1174685344_n.jpg

409166_317775221588853_100000691329374_995209_1738729937_n.jpg

409166_317775241588851_100000691329374_995211_1489697199_n.jpg

409166_317775258255516_100000691329374_995212_409511868_n.jpg

hier in de buurt tegengekomen, weer een Opel minder... :thumbdown

Gisterenavond bij mij in de straat geparkeerd naast mijn c-Kadett een matzwarte corsa b met links voor de helft wit en een grote sticker met 30 aan de zijkant.

Iemand van hier?

@*Jurgen* wrote:@FnF_racer wrote:vandaag in Heeten, rond een uur of half 6, 6 uur:

rode Corsa C, had rondom een spoilerlipsetje.

verder niet veel gezien.

reed voorbij cafe Bosgoed, stond mijn auto ook.

Kerel werkt volgens mij bij Smit & Co in Deventer, kwam m eerder wel eens tegen. Volgens mij ook geblindeerde ramen toch?

zou kunnen dat hij geblindeerd was.

heb het alleen niet gezien, omdat ik binnen zat, en hij voorbij reed.

vrijdag middag vrij, dan kan ik wel even naar Deventer gaan. :P

moet toch orginele wielbouten halen, kijken of het niet te duur is.... ;)

@Peter_89 wrote:Afgelopen dinsdag. Op de A1 richting A`doorn vlak voor de A50. Grijze Corsa B GSi. Met Opel forum stickers op de ramen. Kenteken ben ik vergeten. Zat een jongen in.

Waarschijnlijk ben ik dat geweest.

Toevallig deze wagen?

IMAG0045.jpg

Foto0042.jpg

Zo ja, waar reed jij in dan :hmmz ?

Gisteren in Gaanderen een Zilveren C (GSi?) reed er achter, was lekker aan het doorknappen ;)

Stond ook op z'n winterslofjes. Ik reed in mijn Astra G.

@foofighter wrote:@Peter_89 wrote:Afgelopen dinsdag. Op de A1 richting A`doorn vlak voor de A50. Grijze Corsa B GSi. Met Opel forum stickers op de ramen. Kenteken ben ik vergeten. Zat een jongen in.

Waarschijnlijk ben ik dat geweest.

Toevallig deze wagen?

IMAG0045.jpg

Foto0042.jpg

Zo ja, waar reed jij in dan :hmmz ?

Kan die wel is zijn geweest.. Dacht alleen dattie orginele achterlichten had.. En lager was.. Maar reed in een blauw Combotje. B type.

Hmm, is me niet opgevallen :hmmz

Zal ik wel niet geweest zijn dan, maar ik rij daar nog wel eens. Dus ik dacht ben eindelijk keer gespot king:

Vandaag rond kwart voor 5 afslag Nieuwegein voor dat je de lek brug op rijd. Een zilvere Corsa c Met donkere koplampen en xenon verlichting.

Vandaag (28-01-2012) een mooie blauwe Corsa B gezien.

Gilseweg thv de kerk in Chaam.

Stickers van t opel-forum op zij-achterruitjes.

Koeievanger voorop. Sticker op achterruit.

Zag er strak uit! :wors

Ja het was een B, dat kon je nog duidelijk zien. Haha.

Koeievanger, zo noeme ze dat bij ons ja.. Hoe dan ook, wat t ook was. Iemand bekend met deze omschrijving? ;)

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Breed en laag Corsaatje met BRREEEEDDDEEEE kleine wielen op de rotonde bij de nootdorpboog omstreeks 10 over half 5 vanmiddag, bestuurder zwaaide naar me..

Ik reed in de Crombo

Willem

@bleucorsaboy wrote:ik weet wel wat een koeievanger is.

maar een corsa, vind het niet echt de auto voor een koeievanger.

vind het ook niet echt een auto voor een uuuhhh nou vooruit...koeievanger :sleeping

Maar hier in het dorp rijd een AGILA A met bullbar en sidebars...iets verlaagt,15" lm velgjes en klein spoilertje op het dak.

Dat lijkt wel weer leuk :wors

Een blauwe Corsa D OPC, rond 5 uur op de Geldropseweg(tussen Geldrop en Mierlo). Zat een man achter het stuur, blijf het mooie auto's vinden! :thumb

Terug
Naar boven