• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

@vectra208v wrote:@criminalmind wrote:ej man ik heb het bekleed in leer alleen het isniet echt goed gegaan:P haha

aha oke...is ook niet makkelijk om het met leer te bekleden idd.Is niet zo heel moeilijk hoor... Met 2 uur is een motorkap probleemloos gedaan...

Rode corsa a sedan swing met ats classic eronder, iets verlaagd en geparkeerd bij de kringloop. Iemand hier?

De eigenaar liep met een bodywarmer met "C kadett coupe club".

Heb er wel een foto van van nog geen tijd gehad om te posten ;)

Xb-07-ny ringbaan tilburg richting willem 2,vrouwelijke bestuurder witte corsa a tr/sedan,ieman

d van hier????

Mvg ivar

Zwarte corsa D GSI met stalen wintervelgen/banden ter hoogte van nederweert richting st joost rond 6 uur gister avond... Iemand van ier?

Gisteren op de A6 thv de rustplaats die na Lelystad Noord komt (ri. Emmeloord)

Zilveren Corsa.

Ter noot dat diegene zich mag schamen voor de achterlichten.. Die waren namelijk echt lelijk. :shock:

eergisteren de grijs rode corsa b gezien in krimpen aan den ijssel reden naast elkaar richting capelle aan den ijssel

ben benieuwd van wie die is hij ziet er in ieder geval mooi uit :)

kenteken ps st 56 geloof ik. geloof rieger agter bumpert rs voor en uitlaat via zijkant.

Gespot in zwijndrecht:

2.jpg

staat al 2 dagen een grijze corsa B gsi 2 straten bij mij vandaan...(nieuw Roden).

Hellaas erg verwaarloosd met zijschade (deur en achterscherm)

Ik heb de corsa eerder zien rijden maar bij de vorige eigenaar...ZAG DIE ER 10X BETER UIT.....

Eigenlijk moet je zo'n Corsa/circus kopen en weer netjes maken, op deze manier is het ook niks...

Zie ik liever een die naar de sloop gaat, heeft iemand weer wat aan...

Terug
Naar boven