• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Vanochtend zag ik op de A2 bij Den Bosch nét voor het viadukt bij de Mac in de richting van Utrecht en op het middelste gedeelte een beige kleurige Corsa A1 staan. Hij had pech denk ik. Zag er origineel uit.

Iemand van hier toevallig?

@Coiler wrote:@vectra208v wrote:Gistere middag in Leek centrum een zwarte B GSI gespot ter hoogte van uitzendbureau "no nonsence"

@PeterNoFear wrote:Hebt ik ook gezien :)

@OscaR-16v wrote:ik ook:P

Wat moet dat allemaal bij het uitzendbureau? toch geen slecht nieuws?

nee niks te klagen, heb een vaste baan :D uitzendbureau zit aan de doorgaande weg het centrum in :thumb

@OscaR-16v wrote:@Coiler wrote:@vectra208v wrote:Gistere middag in Leek centrum een zwarte B GSI gespot ter hoogte van uitzendbureau "no nonsence"

@PeterNoFear wrote:Hebt ik ook gezien :)

@OscaR-16v wrote:ik ook:P

Wat moet dat allemaal bij het uitzendbureau? toch geen slecht nieuws?

nee niks te klagen, heb een vaste baan :D uitzendbureau zit aan de doorgaande weg het centrum in :thumb

ben wel werk zoekende maar reed er toevallig langs voor nog wat laatste boodschapjes

Had ook kunnen zeggen tegen over de snackbar....die zit naast het uitzendbureau maar daar zijn er meer van in leek,no nonsence zit er maar 1x :jerry

@vectra208v wrote:@OscaR-16v wrote:@vectra208

ik wist niet eens dat er een uitzendbureau zat:P

ja zit er ook 1 haha tussen de wereld winkel en de snackbar.

niet best, woon ik hier al een jaar of 16 :jerry

@PeterNoFear wrote:En wij hebben het zo goed dat we geld over hebben om te toeren.

We zijn ook weer spot-baar met de corsa :)

mooi man!! die tijdelijke auto viel trouwens wel op, mooie kanarie gele :thumb

@OscaR-16v wrote:@vectra208v wrote:@OscaR-16v wrote:@vectra208

ik wist niet eens dat er een uitzendbureau zat:P

ja zit er ook 1 haha tussen de wereld winkel en de snackbar.

niet best, woon ik hier al een jaar of 16 :jerry

@PeterNoFear wrote:En wij hebben het zo goed dat we geld over hebben om te toeren.

We zijn ook weer spot-baar met de corsa :)

mooi man!! die tijdelijke auto viel trouwens wel op, mooie kanarie gele :thumb

ben nog geen kanarie tegen gekomen hahaha

Kom elke keer dat ik naar m'n vriendin ga, 2 Corsa's tegen. Eerste is een vrij originele groene Corsa B GSI, en de tweede een zwarte Corsa D met een embleemloze grill. Beide zie ik elke dag in dezelfde straat in Rosmalen.

Terug
Naar boven