• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Ik heb een tijd terug vlakbij utrecht een oranje corsa gezien met een hoge vleugel achterop en wel leuk velgen.

Ik heb ook in utrecht gezien een grijze corsa gsi die er helemaal origineel uitzag met hele dikke bbs velgen volgens mij

Corsa al lang niet meer gespot. Ik ben benieuwd of iemand onze oude rode corsa b gsi nog eens gespot heeft of weet waar die nu uit hangt. Kenteken was np-rx-11.

@CtwintigXE wrote:Ik heb ook in utrecht gezien een grijze corsa gsi die er helemaal origineel uitzag met hele dikke bbs velgen volgens mij

Kan ik zijn geweest.. Wanneer was dit??

TTctnieuwjaarsmeetingdemeern23.jpg

Nog in wintermodus..

Sinds kort op:

775029_253189271481798_2135774439_o.jpg

Edit: Bovenste foto was bij de Meern.. kom wel eens langs utrecht e.o.

Sinds vorige week staat er bij onze autosloper in Een een corsa B GSi c16xe met 253xxx op de klok, onder verrot maar het interieur is nog hardstikke netjes, zelfs de bestuurdersstoel is nog netjes, een ex-auto van hier?

paar weekjes terug hier een mooie corsa gespot.

vandaag ga uik er weer heen, ga gelijk eens vragen als ie ook te koop is.

ben alleen bang dat het een sloper is en dat het kenteken er dus niet meer bij is.

om een 1 of andere manier vind ik dit een heel mooi autotje, denk dat dat komt door de kleur met die chromen randjes :)

paar andere wielen er onder en meer hoeft er niet aan te gebeuren dacht ik zo hahah

en misschien iets zakken.

03012013063.jpg

helaas niet te koop :(

auto staat bij de dealer, maar is van een klant.

de auto was van zijn dochter die overleden is, dus kan me ook wel wat bij voorstellen dat hij hem niet weg doet.

Vanmorgen draaide om 07.15 uur vanaf Weert-Noord een zwarte B corsa met kenteken RN-PG de A2 ri Eindhoven op.

Zat een vrouw in.

Gecleande achterklep, lexus achterlichten, aangepaste bumper met duplex uitlaat, skits en m3 spiegels.

Hebben zelf tot aan Maarheeze achter deze Corsa gehangen.

Vandaag onderstaande GSI gespot in Hardinxveld-Giessendam.

Zag het voor de rest origineel en netjes uit, ook een mooie kilometerstand.

Bekend van wie die is?

2eurg5d.jpg

Gistere en vandaag gespot in de robijnstraat in Heerlen een zwarte corsa D OPC Nürburgring editie.

Is de kleinzoon van de buren van mijn schoonouders maar weet niet of hij hier op het forum zit.

Terug
Naar boven