• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

@RISL wrote:Ben wel erg benieuwd hoe deze uitvoering heet dan, maar dat is 'm inderdaad.

Dat zijn de Opel Corsa's uit de 'Color' lijn en daarvan weer de 'Race' editite!

Vandaag op de J.p. Santeeweg in Nietap een zwarte corsa D 3deurs,

had wat witte tekst op het linker achterraam met (volgens mij) o.a. het woord "corsa", iets als een naam van een forum o.i.d.

Zag zo snel niet wat voor uitvoering maar iig geen OPC dacht ik

Opel Corsa A GSI in (Ring) Alphen a/d rijn om kwart voor 8, met kenteken **-NL-27 , stond nog naast je, met m'n auto, dus je moet me wel gezien hebben plus je haalde me aan de verkeerde kant in ;)

@PeterNoFear wrote:Vandaag op de J.p. Santeeweg in Nietap een zwarte corsa D 3deurs,

had wat witte tekst op het linker achterraam met (volgens mij) o.a. het woord "corsa", iets als een naam van een forum o.i.d.

Zag zo snel niet wat voor uitvoering maar iig geen OPC dacht ik

Waarschijnlijk corsa-d-drivers ;)

Gistermiddag rond 12.30 super dikke gele/goude B Corsa bij de Action in Krommenie Eikenlaan, velgen zwart hart en chrome rand, spoilertjes, lekker laag!

Vandaag onderweg naar de Meeting in Dronten een Corsa B2 GSi gespot, OPC blauw, volledig meegespoten B1 GSi bumpers.

Achterbumper corsa B2 "gewoon" meegespoten.

Heb nog ff met de bestuurder en co-piloot gepraat toen de burg openstond, maar gingen niet naar Dronten.

Zit diegene hier ook op het forum misschien?

PeterNoFear,

Jij ziet echt veel GSI's of OPC's , ik zit vrij veel op de weg en zie er nooit eentje, ook al let ik er expres op als er eentje voorbij rijd, heb alleen 1 A GSI gezien (Corsa) en de rest zijn het de standaart 1,0 en 1,2 en 1,4...

Wat is jou truc om er zoveel te spotten? :P :jerry

Mijn truc is het feit dat ik co-piloot ben :P

Heb nog geen rijbewijs en zit bijna altijd samen met m'n broer in de auto.

Tijd zat om rond te kijken zegmaar ;)

Gisteravond trouwens Freek nog gespot in een verdacht snelle A corsa, haha

Hij zat op het laatst achter een witte combo C met lenso's of BBS'jes

Wie was dat, afgelopen woensdag in Leek, witte A Corsa, rap bommetje. Kenteken zv-11-hx

Reed in een blauwe impreza achter je!

Iemand van hier toevallig???

Ken hem niet, weet welke je bedoelt, is volgens horen zeggen een 2 liter 16v

Vandaag in Grunn een matzwarte corsa A met een vette intercoolert/radiateur.

Was in elk geval onder aan de bumper iets moois grijs zichtbaar :wub

Even later een Grijze corsa B fase 1 GSI met xenon.

Deze Corsa met flinke schades, geforceerde sloten en een platte band staat hier nu al geruime tijd heel scheef geparkeerd. Hij staat niet als gestolen geregistreerd, maar wel is de APK al redelijk wat maanden geleden verlopen...

Aan die deuken te zien is het van een Marokkaantje geweest, die hebben altijd precies de zelfde deuken, en als die daar al héél lang staat kan je dr vergif op innemen dat deze gestolen is, of dat die daar neer gezet is door een familie ruzie. en dat de eigenaar niet weer waar die is? ik zou het iig door geven aan de politie ;)

Terug
Naar boven