• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Leuke wielen om als opknappers te gebruiken....... Waar precies staat die;)?

Ik bedoel of die nou met rubber op de grond staat of op een paar bakstenen/LEGE bierkratjes, zal voor het aanzicht niet heel veel verranderen;)

Verstuurd van mijn unknown met Tapatalk

Ik ga eerst maar eens aan de bewoners vragen of ze enig idee hebben van wie ie is. Mocht dat bekend zijn en degene wil er tevens vanaf, dan laat ik het even weten.

Opel Corsa B 1,6 GSI gespot in Leiden op Langegracht van uur of 5 tot half 9 heeft deze auto er gestaan

Kenteken XL-TP-87

Ik weet niet of de eigenaar hier ook op zit, maar het is een erg nette wagen, ook met die M3 spiegels :thumb

Helaas niet gezien, wel benieuwd van wie die is.

2eurg5d.jpg

Deze zal in de toekomst zo nu en dan ook in de regio Leiden te zien zijn.

Sinds gisteren in mijn bezit, moeten helaas wel een aantal dingen aan gebeuren maar dat zal in de loop der tijd langzaam gaan gebeuren.

@Illusionx11 wrote:Oh naja, een knal rode Corsa moet te zien zijn haha, deze kleur zie je nooit of nouwelijk ( op brandweer na )

N originele GSI met 135.000 kilometer inclusief GSI pakket zie je nauwelijks :)

@streamline wrote:@Illusionx11 wrote:Oh naja, een knal rode Corsa moet te zien zijn haha, deze kleur zie je nooit of nouwelijk ( op brandweer na )

Dat is zeker waar, en het is ook een mooie wagen ;)

@Illusionx11 wrote:@streamline wrote:@Illusionx11 wrote:Oh naja, een knal rode Corsa moet te zien zijn haha, deze kleur zie je nooit of nouwelijk ( op brandweer na )

Dat is zeker waar, en het is ook een mooie wagen ;)

Dank u :thumb , ben der ook erg blij mee! :jerry

Haha ! kijk dat is mooi om te horen ! ik ben ook blij met het GSItje :) Leuk is ze zien niet dat het een snelle is, soms staat dr een koekblik van een Deawoo Matiz naast me... prullenblik en die denkt dat die sneller is met z'n 750 cc motor hahahahaha ! :jerry

@Illusionx11 wrote:Opel Corsa B 1,6 GSI gespot in Leiden op Langegracht van uur of 5 tot half 9 heeft deze auto er gestaan

Kenteken XL-TP-87

Ik weet niet of de eigenaar hier ook op zit, maar het is een erg nette wagen, ook met die M3 spiegels :thumb

Deze Corsa staat nog steeds op Langegracht , zelfde plek als gister, dus denk eerlijk gezegt niet dat diegene hier op het forum zit.

@SDK1992 wrote:Wie was dat, afgelopen woensdag in Leek, witte A Corsa, rap bommetje. Kenteken zv-11-hx

Reed in een blauwe impreza achter je!

Iemand van hier toevallig???

die gast woont in marum :thumb ligt idd een 2.0 16v in. blauwe impreza met witte velgen toevallig? die auto stond laatst nog 1 straat verder op, bij de enemastraat :P

Laatste tijd kom ik erg veel ''gepimpte'' Astra's tegen en een heleboel maar ook heleboel Zafira OPC's heb er 5 gezien in 2 dagen tijd.... allemaal andere kleur op 2 blauwe na, maar zie nooit een Corsa.. :( naja een GSI, het zijn allemaal 1,0 of 1,2 tjes en héél soms een 1,4 ...

Vanmiddag nog wel een GSi look-a-like corsa D gespot in leek, was ook "maar" een 1400...

Zaf opc, vannochtend, maar die hoort hier niet ;p

Ja klopt, ik spot ''soms'' ook wel is een GSI look-a-like maar sommige hebben orginele vering nog dus als er geen sportonderstel onder zit veraden ze zichzelf al door de hoogte van de auto :) en die van mij denken ze soms ook dat het een neppe is ofzo, staan altijd vrij weinig auto's achter mij voor het stoplicht, wel des te leuker natuurlijk :P

Die verraden zich niet ;)

Na fase 1 is de Corsa B GSi *niet* meer verlaagd!

Alleen de originele Fase 1 GSi van de Corsa B, die o.a. nog de bodykit heeft (bumper met mistlicht, sideskirts) is af-fabriek 20mm verlaagd.

De latere modellen zijn niet meer verlaagd en lijken, afgezien van wat badges, als twee druppels water op een gewone Corsa B.

Bij de C en D is de hoogte van een GSi ook niet anders dan standaard, tenzij dat specifiek erbij gekozen is. Normaal staan ze gewoon op de hoogte van een standaard model.

Alleen de D OPC staat voor zover ik weet lager.

Terug
Naar boven