• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

@vectra208v wrote:vanmiddag in roden een donker groene B met 15" cup velgjes en daar achteraan een zilver grijze corsa B eveneens met 15"lm....die groene zie ik vaker rijden en stonden een keer naast elkaar in de wasbox maar die kerel was niet echt in voor een praatje dacht ik( keek een beetje chaggie :P) maar viel me op dat die 2 achter elkaar reden.

bekende van iemand toevallig

Had die zilveren witte lexus achterlichten?

niet op gelet omdat er vlak voor mij ineens een auto besloot om links af te slaan zonder richting aan te geven en op het laatste moment remmen :fy1 dus lette ik liever daarop

@vectra208v wrote:niet op gelet omdat er vlak voor mij ineens een auto besloot om links af te slaan zonder richting aan te geven en op het laatste moment remmen :fy1 dus lette ik liever daarop

oke haha

Net gespot een zwarte corsa B GSI op de groenekruisweg spijkenisse bij het rivierabad

je reed achter me ik ging linksaf de hekelingseweg op

ik ben die grijze 1.4I die voor je zat :P

Zwarte Corsa C 1,8 GSI uit 2001 (volgens kenteken checker) met kenteken 86-HD-FT, gespot op de brahmslaan in Leiden Zuid-west, stond op de bus te wachten, en toen zag ik de Corsa staan (erg anoniem, met alleen 1,8 achterop) en een dubbele sport uitlaat dr onder.

Iemand van hier?

@vectra208v wrote:vanmiddag in roden een donker groene B met 15" cup velgjes en daar achteraan een zilver grijze corsa B eveneens met 15"lm....die groene zie ik vaker rijden en stonden een keer naast elkaar in de wasbox maar die kerel was niet echt in voor een praatje dacht ik( keek een beetje chaggie :P) maar viel me op dat die 2 achter elkaar reden.

bekende van iemand toevallig

Weet wie er in die groene rijd, is niet erg zuinig op zijn leuke bakkie en wil nog wel eens met volle lading & droog weer handrembochtjes proberen, dus die staat binnenkort ook met een kromme achteras denk ik.

Die zilvergrijs, wat dat niet een donkergrijze Sport met dezelfde wielen als jij hebt?

Zoja, is dat Ronnie geweest.

Een andere grijze B met lm-velgen rijd er ook nog rond in Roden, alleen die rijd met 14"

ben benieuwd of ik hier kom te staan morgen

moet morgen naar rotterdam zuid rond 2 uur

niet te missen grijs met opel forum op het raam

Van de week gespot in Ridderkerk in de prins hendrikstraat, Getunede oranje opel corsa B mooie zwarte spaakvelgen met zilveren rand met het kenteken 29-DL-TS? iemand van hier?

Dikke auto kijken of ik foto kan maken als ik hem weer zie

@vectra208v wrote:@black_astra wrote:Gisteravond in het centrum van Roden een donkere corsa c met een opel styling club sticker op voorruit. De corsa reed achter een andere opel aan dacht ik

dat was als het goed is een zwarte C met een wat oudere man er in.

Ik deze beste man een keer gesproken bij Rijpma automaterialen maar zit niet op dit forum,waarschijnlijk wel op het corsa-c forum maar dat weet ik niet zeker meer....is al een tijdje geleden.

wel een mooi bakkie trouwens.

de nickname van de persoon op ons forum is Wadapatje.

is volgens mij niet echt actief op internet, heb hem al een tijdje niet meer gesproken... :thumb

@Illusionx11 wrote:Zojuist (13:05) een zwarte Opel Corsa A verlaagd en bestuurder reed met raam open en een mooi klinkende uitlaat eronder, je reed langs het ROC in Leiderdorp richting Engelendaal en daar linksaf je kwam van de Baanderij af, iemand van hier?

Dat was ik denk ik, matzwarte corsa met geblindeerde achterramen?

Zal wel bij de brezan geweest zijn

Geluid word mede veroorzaakt door een c20xe in t vooronder :)

Weet iemand toevallig van wie een Blauwe corsa a met witte OZ superturismo wielen is?

Zit een soort japstyle einddemper onder maar verder lijkt die wel nieuw ( en staat altijd op de zelfde plek )

Staat in Leiden, op de Oegstgeesterweg, aan de rechter zeide als je vanaf leiden centraal richting oegstgeest rijd

Geen Corsa..maar wel naast de mijne gespot @ Dirk vd Broek Zwanenburg paar uur terug:

ztab.jpg

Helaas slechte kwaliteit foto..iig betreft het een nagenoeg identieke kleurstelling, enkel bestaat zijn lak uit matblauw en matzwart.

Al een paar keer een 2-tone (koper/zwart)corsa b gespot op de n209 thv bleiswijk

Met erg mooie velgjes :thumb

Iemand van hier?

@wim-v6 wrote:@clifvxr: Die heb ik nog niet gespot, ik rijdt daar ook wel regelmatig..

Willem

Ik rij daar iedere werk dag en heb hem ook pas 3x gespot :wtf

vanavond in Nieuw Roden/Zevenhuizen (gr) 2 corsa's gespot

een zwarte b sport met TSW venoms (bijrijder had zijn petje scheef op z'n kop hahaha

en even later een roden B...verlaagd met OZ multiespaak velgen

:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

diegene die zich aangespoken voelt reageerd wel hahahahahaha

Terug
Naar boven