• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Hahaa! Paul, dat zijn wij, of niet? :hmmz

Maar er zit een foutje in :vertag

De rode B is niet verlaagd :cry , staat op ori poten, de koni's worden ingekort...

ps. zijn 16-spaaks oz'jes :jerry

Ja oke...maar wordt straks wel weer tegen het asfalt geknald toch??

En uh 16 spaaks??? ik had ze niet geteld dus vandaar multiespaaks :jerry

@vectra208v wrote:Ja oke...maar wordt straks wel weer tegen het asfalt geknald toch??

En uh 16 spaaks??? ik had ze niet geteld dus vandaar multiespaaks :jerry

We hopen aan het begin van de bouwvak het spul weer op ongeveer -8 te hebben.

:thumbup

Blauwe Corsa gespot rond half 3 op de Kanaalweg vanaf de Hoge-rijndijk in Leiden, Met knalpot eronder en andere ''bodykit'', iemand van hier?

Donker blauwe Corsa B gespot vanmiddag.

Reed tussen Venray en Overloon.

Verlaagd, carbon motorkap, chrome druppelspiegels, velgen met blingbling randje..

Ging vrij vlot omdat hij me tegemoet kwam rijden, maar zag er in de gauwigheid goed uit :thumb

Vandaag rond 22:15 op de A29 een héle mooi witte Corsa A met meegespoten bumpers en nette striping op de zijkant.

Bekende?

Een redelijk originele rode GSi gespot bij het Ronostrand vanmiddag, miste links achter een wielkapje.

Was van een fries, z'n naam stond met een friese vlag op de zijkant.

Afgelopen vrijdag op de Peerdsbroek in Breda, een paarse Corsa B. Had net daarvoor een scooter gekopt, iemand van hier?

afgelopen Zondag (28-7) deze vette bak gespot in Heerlen.

Ik had hem al eerder gezien maar nog geen foto van.

Hij is van de buurjongen van mijn schoonouders.

opel corsa d opc nürburgring edition

van de week ook nog 1 gespot op de A6 vanaf Emmeloord richting Joure.

Was een apparte kleur trouwens...bruin/koper of zoiets...wel een dikke bak (sorry geen foto ;) )

@Emiel-Manta dat was ik volgensmij, alleen een ding heb ik niet en dat is de carbon motorkap. Voor de rest is dat precies mijn auto, en ik haf inderdaad haast haha. Waar kom je vandaan dan als ik vragen mag?

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

@otdh wrote:Weet iemand toevallig van wie een Blauwe corsa a met witte OZ superturismo wielen is?

Zit een soort japstyle einddemper onder maar verder lijkt die wel nieuw ( en staat altijd op de zelfde plek )

Staat in Leiden, op de Oegstgeesterweg, aan de rechter zeide als je vanaf leiden centraal richting oegstgeest rijd

Dat ding lijkt idd net nieuw!

Terug
Naar boven