• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Ik vind het geen onzin, vind het altijd wel leuk.

Als het niet gebeurd lig ik er niet wakker om, maar vind het wel tof als iemand wat foto's van zijn auto laat zien ;)

@PeterNoFear wrote:Ik vind het geen onzin, vind het altijd wel leuk.

Als het niet gebeurd lig ik er niet wakker om, maar vind het wel tof als iemand wat foto's van zijn auto laat zien ;)

Oh dat wel, maar die zie je ook wel in het Show je whatever topic of in projecttopics.

Je merkt het vanzelf als iemand van plan is om te blijven plakken. Iemand die zich alleen voorstelt, ben je de naam over 5 minuten toch alweer vergeten.

Op een klein forum is voorstellen nuttig, maar op zo'n groot forum als dit vind ik het nutteloos.

@TedMechanic wrote:Of gewoon creatief. Met een beetje fantasie kun je er een geit in zien :jerry

Er zijn trouwens echt veel mensen hier uit deze omgeving en toch kom ik nooit iemand tegen.

En heet dat Mc Veldhoven? Da's toch nog Eindhoven?

Nu je 't zegt, zie ik 't ook, hoofd van geit/schaap/lammetje zit rechtsboven :jerry .

Basseer schade btw op de locatie van de bestickering, voorbumper onder wordt vaak als eerst schade gereden met een voorbumper die lager ligt als origineel.

Ter info, 10e eigenaar volgens RDW, en een 1.4 op papier.

@PeterNoFear wrote:Leuk dat je lid bent, maar wie ben je en wat voor auto heb je?

Je mag je wel voorstellen, word altijd gewaardeerd, vooral met wat mooie foto's ;)

ik ben hier al lids sins 2004 ;) vele kennen me nog als HoldenCorsaGSi maar ben er even tussen uit geweest en ben vreemd gegaan met een bmw m3 :wub hahaha maar die is ondertussen weer de deur uit en heb sins kort weer een Corsa B.

Foto's volgen nog ;)

@TeamWest wrote:@TedMechanic wrote:Of gewoon creatief. Met een beetje fantasie kun je er een geit in zien :jerry

Er zijn trouwens echt veel mensen hier uit deze omgeving en toch kom ik nooit iemand tegen.

En heet dat Mc Veldhoven? Da's toch nog Eindhoven?

Nu je 't zegt, zie ik 't ook, hoofd van geit/schaap/lammetje zit rechtsboven :jerry .

Basseer schade btw op de locatie van de bestickering, voorbumper onder wordt vaak als eerst schade gereden met een voorbumper die lager ligt als origineel.

Ter info, 10e eigenaar volgens RDW, en een 1.4 op papier.

ik weet niet waar jullie die fantasie vandaan halen hahaha ;) maar ik zag het ja had hem ook al eens opgezocht.

de mac zit wel degelijk in Eindhoven veldhoven begint pas 400 meter verder op :angel haha

maar ik zie dat ding bijna elke dag daar staan zal de volgende keer een stift mee nemen en dan mheee er bij zetten haha

met wat fanta is het een geit ja :thumb :thumb

trouwens wel een leuk wagentje :wub

@XtremeCorsaRacer wrote:Haha ik zie er geen geit in hoor!

Uhm nee das al Veldhoven.. Als goed is..

@nova: waar heb je deze vaker gezien dan?

Pascal...... ;)

Waar ik deze is heb gezien weet ik niet meer...

Maar eindelijk toch verstandiger geworden beemer eruit Opeltje trug... Ik zeg goed bezig :thumbup

Vrijdag is er mac slapzever treffen ;)

@asjemenou wrote:de mac zit wel degelijk in Eindhoven veldhoven begint pas 400 meter verder op :angel haha

maar ik zie dat ding bijna elke dag daar staan zal de volgende keer een stift mee nemen en dan mheee er bij zetten haha

met wat fanta is het een geit ja :thumb :thumb

trouwens wel een leuk wagentje :wub

Klopt alex... maarja we zeggen altijd Veldhoven .. don`t tell mee why :vertag

Is idd ook een leuke corsa mooie bodykit zo zie je ze niet vaak meer.

@nova.... wrote:@XtremeCorsaRacer wrote:Haha ik zie er geen geit in hoor!

Uhm nee das al Veldhoven.. Als goed is..

@nova: waar heb je deze vaker gezien dan?

Pascal...... ;)

Waar ik deze is heb gezien weet ik niet meer...

Maar eindelijk toch verstandiger geworden beemer eruit Opeltje trug... Ik zeg goed bezig :thumbup

Vrijdag is er mac slapzever treffen ;)

Zal eens kijken als ik morgen eens even kan komen vanaf Hoelaat zijn jullie er John?

@asjemenou wrote:ja hij zal wel wel binnen zitten want anders krijgt hij het kou :angel

maar als ik op tijd klaar ben kom ik ook wel ff langs

Bla bla bla :thumb

Ok ik kom zeker ff..

vanmiddag ook het geitje gezien bij de mac.. had wel mooi schmidt velgen eronder liggen

maar aan de voorkant zitten damblokken maar achter ook.

Een van de jongste Corsa A sedans? Deze is te koop, overigens.

11403549366_eb38b924af_c.jpg

gister bij paul walker herdenking een zwarte 2liter 5 deurs corsa B gespot die laatst hier nog tekoop stond op forum

heb op facebook nog met hem gepraat en het bleek hem nog te zijn ook :D

De oranje Corsa met op de voorkant enkele racing flag stickers was er volgens mij ook bij afgelopen zondag? Die reed in ieder geval mee vanuit Eindhoven.

Terug
Naar boven