• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Net een Corsa a TR gespot op de A15 ter hoogte van Alblasserdam. Kleur zilver/groen met een ouder man er in. Zag er nog netjes uit.

Vanmiddag een zwarte corsa b gsi op de a7. Ik reed in een taxi vanaf julianaplein tot aan afslag leek grotendeels gelijk met je op.

Daarnaast peter nofears 2 rode corsas in tolbert gespot

@HarrieAstra wrote:De oranje Corsa met op de voorkant enkele racing flag stickers was er volgens mij ook bij afgelopen zondag? Die reed in ieder geval mee vanuit Eindhoven.

klopt dat was ik, was erg leuk die dag, behalve dan de regen.. ;)

Afbeelding005_zpsbcee50ca.jpg

Wat is het voor auto kun je me er wat over vertellen? Heb er zeker wel interesse in maar wil er wat vanaf weten.

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

@Ewoud94 wrote:Oehhh, dat is een mooi ding. Vind hem wel beetje prijzig.

Is wel een mooi apparaat, die gozer zit bij mij in me klas haha,

de 1.6 is er niks bij bij die c20xe

Het is in iedergeval een corsa waar geen centen op bespaard zijn. En het warm rijden gebeurd ook echt !

aangezien ie nog een corsa heeft weet ik dat er goed voor gezorgd is.

@Senatorman wrote:Ook het aanbieden van een auto van een kennis is niet toegestaan.

Graag even communiceren via pm en dit topic ontopic houden.

Geen probleem

Was niet mijn intentie om die corsa hier te koop aan te bieden, Puur omdat het een corsa is heb ik hem hier geplaatst.

gespot. ;) .(toch?)corsa a gsi 1990.. zwart ..zag er redelijk uit

op het roest na.. intr was netjes..

op de sloop in utrecht "het vertrouwen" :cry

staat er nog niet lang.. ;)

Gespot rode corsa B in venlo. Stond een stukje van het station langs het spoor geparkeerd. Bumperspoilers zowel voor, achter als sideskirts. Leuk karretje

Gespot in Venray / oostrum op de parkeerplaats van gilde.

evysu2yr.jpg

Mooi corsatje met rh velgies.

pumute2e.jpg

Leuk wagentje met sportdemper en irmscher logotje op de achterklep.

Beetje laat 12 jan,

Witte corsa b verlaagd gsi bumper? 16 inch 5 spaaks licht grijs van kleur JD-LR tijd 15:05 reed op de ventweg voor het Catharinaziekenhuis... en ging recht de V montgommerylaan op.

Terug
Naar boven