• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

@JOZO wrote:Sg vr 75 corsa b gespot net bij de carnavalsoptocht van hoarendam, haarsteeg. Corsa stonden verschillende stickers op van oa opel forum. En nu verder met bier drinken!

Ben er dinsdagmiddag ook geweest maar niet zien staan....

Net op ut Astra forum gezet:

@JeRoN wrote:Beste mensen,

Vandaag mijn trouwe Astra Gsi X20XEV ingeruild bij autobedrijf Van der Klij in Geldermalsen.

Al lang niet meer op het forum geweest dus kan er niet snel een foto opzetten.

Is een van 96. Bijna 4 jaar mee rondgereden. Toen ooit gekocht in nijmegen. Km stand 165dkm. Keuring tot volgend jaar februari. Helemaal origineel op ut lilluke webasto zonneraam na. Zelfs nog spatflappen erop. Zit roest op rond tankdop en achter begon ut bij de kokers. Distri en waterpomp vervangen rond de 135 meen ik...edit: 150 dus, lijkt langer terug.. Lak is niet meer zo mooi. Heb dr 1000 voor terug gekregen.

Misschien heeft iemand hier iets aan deze info.

Omdast ik un rooie B GSi heb aangeschaft :jerry

@HardcoreHell wrote:Op de weg voor de ingang van de bazaar in Beverwijk.

Oranje corsa b.

Helemaal uitgebouwd, brede wielkasten, grote spoiler.

17" zwarte velgen en dtm pijp.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

zeker met een race flag op de voorkant?

OP marktnet te koop!

http://www.marktnet.nl/autos/opel/opel-corsa-2-0-16v-gsi-exclusive-7257518.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

7257518-9414-500x375-f.jpg

vanmiddag a27 rond 3 uur afslag huizen , grijsachtige A-corsa ik zag je net te laat maar volgens mij keek je wel mijn kant op , ik reed in me dett E sedan

Gisteravond tegen 8 uur een Corsa A gespot. Witte verbrede velgen, Brutus sticker achterop :) Erg gave bak! Was in Nijmegen btw, Graafseweg dacht ik.

Zilvere lage c corsa op breedset en een ski-box op het dak gespot.

reed vandaag omstreeks 16.45u over de A67 vanuit Venlo richting Eindhoven.

Bij het passeren gaf ik nog een duimpje. Zag er goed uit!

@JeRoN wrote:Net op ut Astra forum gezet:

@JeRoN wrote:Beste mensen,

Vandaag mijn trouwe Astra Gsi X20XEV ingeruild bij autobedrijf Van der Klij in Geldermalsen.

Al lang niet meer op het forum geweest dus kan er niet snel een foto opzetten.

Is een van 96. Bijna 4 jaar mee rondgereden. Toen ooit gekocht in nijmegen. Km stand 165dkm. Keuring tot volgend jaar februari. Helemaal origineel op ut lilluke webasto zonneraam na. Zelfs nog spatflappen erop. Zit roest op rond tankdop en achter begon ut bij de kokers. Distri en waterpomp vervangen rond de 135 meen ik...edit: 150 dus, lijkt langer terug.. Lak is niet meer zo mooi. Heb dr 1000 voor terug gekregen.

Misschien heeft iemand hier iets aan deze info.

Omdast ik un rooie B GSi heb aangeschaft :jerry

Nice. En hoe bevalt die. De monteur daar is een bekende van me. Morgen even me corsa Daar afgooien. Ding zuipt opeens na een vervangen van dacht termostaat. Klein rot ding van 41 euro. Week later wat koelvloeistof. En lekt als hij even stil staat wat . Net achter de linker koplamp.

Leeuwarden --> 16:50 uur vandaag bij 't Zaailand

Zwarte Opel Corsa met OPC line bumpers en zilveren 17' twinspokes, glom erg mooi en zag er dik uit!

Kenteken: x-SFD-5x

Iemand van hier?

Corsa C zilver xenon, zilverachterlichten, 17 inch 5 spaak Wcw.. Zat SB in het midden tijd 11:19 uur.

5 minuten later deze.

2014-03-25-1578Corsa.jpg

Terug
Naar boven