• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Strax een corsa b paars blauw nep booskijkers verlaagd smoke achterlichten tussen Lieshout en Beek en donk tijd 20:15 uur in het kenteken zat XL in het midden.

Weer vergeten

een corsa C blauw zwarte velgen cuprandje in het kenteken zat -XHS- oldebarneveltlaan 12:05 uur

Gisteren een corsa b ZD-SN blauw dubbele 5 spaaks velgen en een gsi bumper kennedylaan tijd 8:55 uur

@wim-v6 wrote:Je hebt ze ook met Corsa-A achterlichten.

zo heb je ze ook zelfs met voor en achterlichten van een Peugeot 205, en met achterlichten van een Peugeot 505 Break (ouwe meuk)

Heb ze ook al gezien met de achterlichten van een Citroen C5 1e versie sedan.

Wel geinig, kan je gewoon Hippe lampjes plaatsen in je Brommobiel (angels / Lexus / Led oid).

Willem

die corsa a achterlichten passen helaas niet in de corsa a ;)

heb er toen naar gekeken omdat ik zo'n mini race wagen zag met rood witte achterlichten , helaas pastten deze niet in mijn corsa a omdat ze een iets ronder buitenframe hebben waardoor ze niet mooi aansluiten :(

54647_0032RRanOo5c16mG.jpg

voor dezen geldt hetzelfde verhaal , passen net niet in een corsa hoewel ze er sprekend op lijken , dus misschien mis productie van opel :angel

IMG_0086.jpg

Gespot Corsa B:

goud/geel metallic

zwarte motorkap

verlaagd volgens mij

meerspaaks wielen

Bij Heijnen autorecycling in Venlo. Hoop niet om gesloopt te worden:P

Kwam langs met mijn auto vanmiddag tussen 3 en half 4

@.B4R7. wrote:Gespot Corsa B:

goud/geel metallic

zwarte motorkap

verlaagd volgens mij

meerspaaks wielen

Bij Heijnen autorecycling in Venlo. Hoop niet om gesloopt te worden:P

Kwam langs met mijn auto vanmiddag tussen 3 en half 4

Heeeeey dat was ik.. Ik zag jou ook!! Ben eindelijk ook eens gespot maar geen foto hahah.

Rond half 10 vanavond net voor venray een blauwe corsa a, reed samen met een donkerrode kadett d. Kenteken van de corsa was fb-pg-11, kon ze stukje volgen met de calibra tot ik afsloeg de deurneseweg op

Terug
Naar boven