• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

@Davebatenburg wrote:Rond half 10 vanavond net voor venray een blauwe corsa a, reed samen met een donkerrode kadett d. Kenteken van de corsa was fb-pg-11, kon ze stukje volgen met de calibra tot ik afsloeg de deurneseweg op

Zag je inderdaad ineens in mijn binnenspiegel komen terwijl je eerst verder weg was haha

Blauwe corsatje van mij en t rode kadettje van mijn broertje ;)

@astrawez wrote:Corsa OPC uit 2007 voor het stoplicht...

... even later haalde hij ons in (richting Waalwijk).

In Waalwijk staat ook zo'n Corsa. Weet alleen het kenteken even niet zo uit mijn hoofd :oops:

Afgelopen week een zeer nette witte Corsa A in Berkel-Enschot bij de kerk gespot

Kenteken had iets met YY meen ik me te herinneren.

Bij Verweij in Lopik staat deze erg leuke Opel Corsa A1 Luxus uit 1985 met een erg net rood interieur!

Wie redt dit geweldige interieur??!! :shock:

15218196305_dcf4cd362b_c.jpg

15215110531_11b6689280_c.jpg

@pixels66 wrote:Mooie witte D Corsa vanavond rond half zeven op de weg tussen Zoetermeer en Berkel... Zag het helaas net ff te laat, maar hij/jij zag mij ook duidelijk..

Wat voor corsa rij je ? Ik heb zwart met chrome velgen kan zijn da ik t was

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

bordeaux rode Corsa b station gespot in Wolvega bij de Karwei, nog nooit eerder zo'n ding gezien. Zal we import zijn. Zat een 3 letterig kenteken op.

@2slow wrote:bordeaux rode Corsa b station gespot in Wolvega bij de Karwei, nog nooit eerder zo'n ding gezien. Zal we import zijn. Zat een 3 letterig kenteken op.

viewtopic.php?p=2462370#p2462370 ;)

@TedMechanic wrote:@2slow wrote:bordeaux rode Corsa b station gespot in Wolvega bij de Karwei, nog nooit eerder zo'n ding gezien. Zal we import zijn. Zat een 3 letterig kenteken op.

viewtopic.php?p=2462370#p2462370 ;)

Die inderdaad. :thumb

Vanavond stond deze Combo hier voor de deur. Niet helemaal mijn smaak,, maar strak was ie wel!

Gelukkig hoefde ik niet lang te wachten om hem weg te zien rijden. :thumb

Inderdaad netjes gedaan maar ook niet mijn smaak.

Zag trouwens vanmiddag in grotestraat waalwijk een zeldzame combo b met geel kenteken. Dus met grote achterruiten in de zijkanten van laadruimte.

Niet origineel volgens mij gezien de dikke lelijke rubbers. Was ook geen invaliden ombouw.

Gistermiddag rond half 6.

Corsa B arden blue, verlaagd, dikke wielen, strak ding. Viel daardoor wel op.

Op de A50 van Apeldoorn naar Zwolle.

Ik reed de andere kant op, dus verder zo snel niets gezien

Terug
Naar boven