• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

@Rob-Epe wrote:Zojuist A73 Cuijk - Malden een zwarte D OPC ..-ZG-LX

Jij was dus weer vroeg onderweg na huis ;).

Ik zag jou begin van de middag nog wegrijden op het park, net toen ik een sigaret ging roken

@Paullus wrote:een foto van mijn corsa op 16" wielen: :agent

DSC_0505.jpg

Zonet gespot in de spits in Doetinchem :thumb

Herkende hem omdat ik ook naar die velgen aan het kijken ben :D reed zelf in een standaard Corsa Btje

Beetje laat,

Zag zondagmorgen nog een b corsa met Lexus achterlichten en een brede zwarte streep over de auto rijden op de afrit van de A2/N2 ri strijp

DD-FR b corsa zilver uitgebouwd zaten 2 jongens in op de rotonde komende vanaf de A58 tilburg richting Hilvarenbeek. tijd 17:15

gister reed ik achter een mooie grijze A corsa rond 17:00 op de A4 richting europoort vlak voor de beneluxtunnel draaide wij de snelweg op en haalde ik je in.

zat een dame achter het stuur

Vanmorgen een Corsa B lichtblauw met lexus achterlichten

Ik reed achter je van de A4 bij schiedam namen dezelfde afslag.

Even later wilde ik je inhalen op de vlaardingerdijk toen jij opeens naar links kwam toen ik naast je zat waardoor er bijna een ongeluk werd veroorzaakt. daarna heb je nog een tijdje achter me gezeten

Edit: Was ergens tussen 7:45 en 7:50

19:00 uur vanavond paarse 5drs b corsa van astraGT jij zat achter ons en je sloeg af naar de kruisstraat in Veldhoven.. we keken elkaar nog aan.

Heej die nova, zie nu net je bericht... zou zomaar kenne, kan het me 123 niet herinneren.

maar dat zal de leeftijd wel zijn :hmmz

ik zal maar eens wat beter op gaan letten....

groeten johan

@astra GT wrote:Heej die nova, zie nu net je bericht... zou zomaar kenne, kan het me 123 niet herinneren.

maar dat zal de leeftijd wel zijn :hmmz

ik zal maar eens wat beter op gaan letten....

groeten johan

Geeft niet vergeten is menselijk ;)

Dus je weet ook niet waar je vanaf kwamen ?? Wij kwamen van de Mac af :D

Hahaha nou weet ik het weer, die dikke zilver/grijze zafira :thumb

Dat was ook de rede waarvoor ik naar jullie keek :D

dan hebben wij vanaf de mac achter jullie gereden :jerry

Zojuist kwam ik op de terugweg van school een 5 deurs Corsa A tekoop tegen. Volgens mij redelijk zeldzaam? Ben er naartoe gereden en heb foto's gemaakt voor de liefhebbers. Auto staat in Etten GLD. Vraagprijs 650 euro. Zag er op het oog netjes uit!

6sSI0Ka.jpg
DJPNM6n.jpg
vhpyohs.jpg

@astra GT wrote:Hahaha nou weet ik het weer, die dikke zilver/grijze zafira :thumb

Dat was ook de rede waarvoor ik naar jullie keek :D

dan hebben wij vanaf de mac achter jullie gereden :jerry

Ja dat klopt... wij kwamen toe ook van de mac af ;)

Vanmorgen rond 7.20 uur zag ik een blauwe Corsa OPC de oprit van de A58 opgaan bij industrieterrein Vosdonk (Etten-Leur). Volgens mij eindigde het kenteken op een 6.

Bekende?

Terug
Naar boven