• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

6a8705e09d81fcfa9e6d85288e0d0deb.jpg

Jups was ik. Met welke auto was jij dan? Haha krijg zovaak duimpjes of verbaasde gezichten omdat me lip bij het minste of geringste al over de grond schraapt:roll:

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Ik was met de Kadett D. Ik reed achteruit een straat in.. in Barendrecht. We hebben elkaar gegroet.

Ik zag je in de verte over die bult/drempel gaan en zei tegen m'n vriendin. Zou ie echt zo laag zijn dat hij er zo overheen moet en ja het was zo, super bakkie :thumb

Ohjjaa ik weet het weer. Was onderweg naar me schoonmoeder dat is de enige manier nog om daar te komen haha. Die rot drempels bij slagerij schaap daar voor kom ik al niet meer over.

En thanx jou kadettje mag er zeker ook zijn

Ik weet niet precies waar je moet zijn maar je kunt dan beter over de Rozemarijnsingel komen, daar heb je geen drempels o.i.d ;)

Okee dan.. najaa k hoor net van me vriendin dat ze de drempels van de week weg gehaald hebben daar:roll:

@nova1.6 wrote:Vandaag in Ridderkerk een mooie bordeaux rode Corsa B. zwarte motorkap verlaagd, zag er breed uit :thumb

Denk dat dat patrick zwaal is een bodeaux met porschebruine kap.

@corsageak wrote:@nova1.6 wrote:Vandaag in Ridderkerk een mooie bordeaux rode Corsa B. zwarte motorkap verlaagd, zag er breed uit :thumb

Denk dat dat patrick zwaal is een bodeaux met porschebruine kap.

Volgens mij reageerde de eigenaar op dat berichtje, wanneer heb ik die reactie gegeven?

@corsageak wrote:Okee dan.. najaa k hoor net van me vriendin dat ze de drempels van de week weg gehaald hebben daar:roll:

Zag net dat ze weg zijn maar dat is maar tijdelijk denk ik.

Ja dat zal indd wel ja.. als ze maar normale drempels neer leggen en zonder weg versmalling erbij dat ik nog een beetje ken slingeren:twisted:

Vandaag in Veghel. Er reed een mannetje van (ik schat) ±80 jaar oud in.

Toch staat ie pas 3 dagen op naam van de huidige eiganaar.

Net op de A58, komend vanaf richting Roosendaal naar Breda een rode Corsa B met veel te brede wielen en een extreem andere ET-waarde, banden en velgen staken zeker 6 tot 8 cm buiten de wielkast. Is dat iemand van hier?

Pakte de A16 richting Antwerpen.

Vanmorgen een Corsa B op de A58 richting Roosendaal, thv Etten-Leur.

Zwart met roze bumpers en wielkastranden. Overal allerlei stickers, roze wieldoppen en roze wimpers, knuffels op de trekhaak, bumpers, spiegels.

Echt een gedrocht....

@RISL wrote:Vanmorgen een Corsa B op de A58 richting Roosendaal, thv Etten-Leur.

Zwart met roze bumpers en wielkastranden. Overal allerlei stickers, roze wieldoppen en roze wimpers, knuffels op de trekhaak, bumpers, spiegels.

Echt een gedrocht....

:puke Word er misselijk van!

Kwamen vanmiddag van de Jumbo af in Gemert rij op een rotonde kijk in me binnenspiegel zit er ineens een c corsa achter me licht groen/blauw achtig uitbouwset Rieger?? Led verlichting en ledjes onder in de bumper, dubbele rondingen links en rechtse uitlaat. En verlaagd.

Hij keek wel ff naar onze zafira.

@MarkVectra93 wrote::wtf is dan een sedan??model is toch sedan of ben ik nou gek...

Een sedan heeft 4 deuren.

Net als met dat oude model Polo destijds; de Derby, was ook geen sedan...

@MarkVectra93 wrote:@champo wrote:Ziet iemand nog wel eens een A 2deurs sedan rijden? Ik zie ze nooit meer.

Om ff een oud bericht terug te halen, iemand vroeg of er nog ooit een 2 deurs sedan gespot werd :thumb

:D Oh haha.

Nou hier in de buurt rijd er ook wel eens 1 voorbij met een oud wijf erin ;)

Terug
Naar boven