• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa verkopen (wat te doen?)

Eerlijk gezegd pas een dag later met warm water goed weggespoeld. Wist niet dat dat spul overal doorheen kan vreten :scratch:

Even een tip, nat tapijt had ik ook met mijn Combo C, (dat was veroorzaakt door het zekeringendeksel).
Ik heb met een waterstofzuiger de bekleding droog gezogen, kwam echt liters water uit. Daarna de rest gedroogd met een elektrische kachel, en de ramen een stukje open.

[quote quote=18404345]Even een tip, nat tapijt had ik ook met mijn Combo C, (dat was veroorzaakt door het zekeringendeksel). Ik heb met een waterstofzuiger de bekleding droog gezogen, kwam echt liters water uit. Daarna de rest gedroogd met een elektrische kachel, en de ramen een stukje open.[/quote]

Thanks. Zat er al aan te denken om een waterstofzuiger te huren bij Gamma. Morgen moet ik flink stuk rijden, 230km. Verwarming en airco op max. Zal al iets helpen hoop ik.

Verder zootje verschillende vochtvreters er nu in liggen maar dat zet geen zoden aan de dijk. Kijken of ik goedkoop elektrisch kacheltje kan bestellen ergens :good:

Positief is dat het ondanks het natte weer in ieder geval niet erger is geworden, dus heb goede hoop dat het is opgelost. Maar de echte test komt binnenkort als ik naar de wasbox en wasstraat ga.

Hoor een soort getik bij licht sturen naar links/rechts dus denk zal eens kijken bij de homokineten.. 1 ashoes helemaal naar de klote, olie eruit.

2ur2fen91sslf8jbwakbj209w26pya04.jpg

Zelfde kant waar ik 2 maandjes terug fuseekogel heb vervangen maar lijkt me toch sterk dat dit toen is gebeurt..

Maandag moet ie voor de APK, zal de garage maar meteen vragen om dit ook te fixen. Hopelijk niet al te duur grapje. :negative:

Terug
Naar boven