• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel embleem

Calibra0wner

Post weinig
Hallo iedereen!

Ik ben eens gaan rondkijken op internet en nou zag ik toch behoorlijk wat calibra's met een opel logo achterop. Ik heb het nu links: Calibra 2.0i en rechts Opel.

Nu weet ik niet wat ik mooier vindt.... of alleen een opel logo of type en merk aanduiding. Iemand misschien nog foto's hiervan?

Alvast bedankt:)

logo in het midden vind ik wel strak opzich

en de oude stijl letters zijn ook wel Cool, mits ze niet helemaal zwart geworden zijn, zoals deze:

16-9-2007026.jpg

Willem

Bij deze je foto. Ik heb de letters bewust laten zitten. Als de letters verkleurd waren had ik ze, zoals Willem al zegt, er wel afgehaald...

CA7Y6HJN.jpg

Het ziet er inderdaad vet netjes uit! Nou mijn letters waren half grijs half zwart. Dus ik heb ze maar gepoetst totdat ze zwart waren. Nu heb ik de E357 kleur dus het past opzich wel.

Toch is een groot Opel logo wel mooi in het midden, alleen ik ben wat bang voor kleurverschillen die onder de andere letters vandaan komen.

Mijne is nog van het oudere model.. dus heeft dit logo waarschijnlijk nooit gehad.

Kleur verschil kan best mee vallen. 3 jaar terug heb ik mijn letters eraf gehaald maar zie je niets van. Op metallic valt dat geloof ik wel mee.

Letters of geen letters? Smaken verschillen.

Als je Calibra maar mooi is!!!!!!

Groetjes Calibrahans.

Calibra 2.0 8V 1994:wors

C Kadett QCP 1977

haha, Bij mijn Vectra staat het [size=-5]2.5 V6[/size] erg klein op de auto, dus dan gaan ze NA een sprint ongeveer aankoppelen aan mijn trekhaak, om te lezen wat er achterop staat...

en de letters glimmen nog lekker, dus doet lekker spiegelen met die Xenon BOUWlampen in die golf's GTi.

Dus dan is het nog bijna niet te lezen haha...

willem

Hahaha das een goeie! Nou een Golf 4 1.9 diesel trek ik er nog wel uit met me auto:) Poosje geleden nog geprobeerd bij Leeuwarden. En daarna hard weg rijden als je zelf gas terug moet nemen...king:

origineel gepost door Calibra0wner

Hahaha das een goeie! Nou een Golf 4 1.9 diesel trek ik er nog wel uit met me auto:) Poosje geleden nog geprobeerd bij Leeuwarden. En daarna hard weg rijden als je zelf gas terug moet nemen...king:

een 66KW TDI wel, maar die 110pk en hoger zijn Razend rap weg bij het stoplicht..

Willem

Terug
Naar boven