• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel-Forum Najaars meeting 14 November @ De Meern

sw_reijnders

Woont hier bijna
Beste mede liefhebbers,

Ik krijg wel weer zin in een kop koffie, met een punt appeltaart met de nodige gezelligheid van mijn opel liefhebbers :)

Wie is er voor om weer een meet te houden bij AC de Meern?

Ik heb even de vrije datums in een pol gezet.

Daarbij heb ik rekening gehouden met andere meetings of team uitjes die worden gehouden of uiteraard de nationale feestdagen.

En 28 november kan ik waarschijnlijk zelf niet :P . . . daar mag ik als topicstarter ook wel rekening mee houden toch :D.

28 november ben ik jarig. Niet dat ik het vier: 61 worden is geen reden voor een feestje. :P

Daarom voor 14 november gestemd. Is het misschien nog niet zo koud. :D

eind nov maar gedaan ... heel dec ben ik namelijk niet aanwezig maar zit ik in de States achter het stuur van een V8je :agent

origineel gepost door sjouke

eind nov maar gedaan ... heel dec ben ik namelijk niet aanwezig maar zit ik in de States achter het stuur van een V8je :agent

Gadegij cruisen in The States????

origineel gepost door opel-limbo

origineel gepost door sjouke

Gadegij cruisen in The States????

yes yes king: een maandje

Hey ... Bas :o

Je bent mij net voor :fy1

Maar ik ga nog even stemmen ...

Ik heb ook wel trek in een appelpunt met koffie :D:angel

19 December wordt het zowiezo niet voor mij ...

Want dan zitten wij in disney :wors

ik heb ook niet echt een voorkeur, alleen zal mijn vec niet meer op de mooie vec B sloffen rijden maar gewoon weer op stalenvelgen met wieldoppen. Laat de appeltaart maar klaargezet worden! :P

prima . . . we laten de Poll lopen tot a.s. zondag

de datum die maandag de meeste stemmen heeft, wordt het.

bij gelijk spel, kies ik tussen de 2 :jerry

Terug
Naar boven