• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Friends Limburg

Wij komen elke dinsdag avond samen vanaf 19:30 uur bij Goossens Wonen & Slapen In de Cramer 172 6412 PM Heerlen.

Uiteraard zijn jullie van harte welkom ;)

@Black Pearl, Ja ik probeer langs te komen maar het moet inderdaad niet zo'n weer zijn als vandaag alleen maar regen.

Want mijn astra is op dit moment nog netjes gepoetst en staat nu al 3 dagen droog in de garage.

@black pearl maastricht wrote:word wel tijd dat het wat drukker word op het forum

ik hoop ook dat het weer dinsdag mee speeld, heb de kadett al een week gepoets in de garage staan, kan die er ook even uit, wordt tijd voor nieuwe foto's voor de club

ooh trouwens... afgelopen dinsdag was ik aanwezig met Maurice.

PICT0006.jpg

PICT0009.jpg

PICT0007.jpg

PICT0011.jpg

PICT0010.jpg

Ik had er meer kunnen maken, maar gezien camera bleef zeggen dat mn batterij zwak is... weet ik het ook niet meer, zitten net nieuwe batterijen joh.. blijkbaar zou het probleem verholpen zijn met oplaadbare batterijen dus ik ga volgende week wel weer schieten.

Hoi,

Vandaag vrijdag 20 juli 2012 hadden Opel Friends Limburg again een meet en greet, vandaag maar iets meer foto'tjes gemaakt. hier een selectie. ;)

PICT0016.jpg

Maurice en zijn nieuwe luchtfilter.

PICT0019.jpg

PICT0020.jpg

PICT0021.jpg

PICT0022.jpg

En haar PromoBABE :twisted: :twisted: :twisted:

PICT0023.jpg

D'r nieuwe stickert. :P

PICT0024.jpg

en dan de allerknapste mannen van heel Limburg. ;)

PICT0029.jpg

jullie moeten echt goed jullie best doen om mij over te halen om strakjes ook maar een opeltje te kopen? :P Misschien als Daily voor erbij. ;)

Ik hoop het ook niet nee, hihi. :P

Maar leuk dat je het leuke foto's vind.. als je dinsdag komt en er eens niemand in mijn beeld zit.. kan ik van elke wagen wel een foto maken mits batterij meewerkt maar komt wel goed haha. :P

Edit: idee voor foto's als jullie de wagens eens schuin laten staan en links en rechts de parkeerplaats word benut dus als je een foto maakt dat je alle neuzen zeg maar in beeld heb..

zoiets als dit ongeveer:
557148_430595996985704_1519635460_n.jpg

zoals die auto's in de verte of hiervooraan maar dan vanuit de andere kant gezien. ;)

@MrDamnman: ziet er uit als een leuke meeting met een mooie variatie kwa merken en uitvoeringen waar was dit? Niet dat mijn gebakje al klaar is maar heb bijna alle onderdelen binnen dus het schiet al op :vertag

@InjectTheVenom wrote:@MrDamnman: ziet er uit als een leuke meeting met een mooie variatie kwa merken en uitvoeringen waar was dit? Niet dat mijn gebakje al klaar is maar heb bijna alle onderdelen binnen dus het schiet al op :vertag

Dat was dit jaar op onze eigen meeting: Custom Cars Tuning Day 3. Dat plaats vond bij Tuinboulevard Gardenz in Geleen, Dus als je ons wilt blijven volgen en jou wagen wilt showen etc.. zie de link maar in mijn onderschrift. ;)

@black pearl maastricht, toen wij ff kwamen kijken tegen kwart op 9 stonden ze er al weer. ;)

Terug
Naar boven