• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Friends Limburg

@marco_tds wrote:@petrolhead wrote:miss dat ik het vrijdag ook nog eens probeer :vertag

Ja ik ook denk ik :D, hopelijk valt het weer wat mee want vorige week was ik zeiknat :swear

Laat maar weten dan rij ik mee af :thumbup

Ben bang dat ik vrijdag niet kan komen het weer zal zoals het er nu voor staat niet droog zijn. En zaterdag ga ik naar de Opel testdag van 4 November.

@black pearl maastricht wrote:jos dat zal vrijdag worden ,heb vandaag geen tijd. als het weer meezit.

het moet wel droog zijn.

Blijft helaas weer de hele avond regenen, iemand wat een kaarsje opsteek dat het de volgende week droog is?

This nu inderdaad droog.. heb nu interieur delen gespoten waar normaal licht schakelaar in zit, anders was ik na gekomen.

Ja, vandaag dan toch de plaats gevonden, Petrolhead en ik stonden vorige week op 100 m afstand ofzo als ik het nu bekeek :D.

Echt balen dat we niet verder waren gaan zoeken, maarja :), nu weet ik waar ik moet zijn ;) .

Ja hoor, was gezellig, weer wat informatie rijker over de opel's en de astra's ;), morgen proberen mijn stuur uit die andere astra die ik nog heb staan te demonteren. en nog wat prullen in orde zetten :thumbup, dus komt goed.

Volgende week kan ik niet afzakken, dus zal het voor een ander keertje zijn..

Je hebt nog een Fje staan?

Oke is goed we houden toch nog contact via de pm.. wil jou assie ook eens bekijken :thumb

Ja een hatch in dezelfde kleur als uw astra, maar dan met een 1.4i benzine met maar 112000km en motorprobleem.

Alles binnenin is eruit gesloopt, kzal morgen is een foto maken ;), doet me nog altijd hartpijn als ik hem zo kaal de garage uitrij :cry

Ja ik wil die van u ook is zien ;) .

Veel motorproblemen kan aan zoon 1400 niet zitten

Ik heb nog een gsi staan die uit elkaar gaat motor en remmen gaat niet weg de rest mag allemaal weg voor de geonterresseerde

@opelpower89 wrote:Veel motorproblemen kan aan zoon 1400 niet zitten

Ik heb nog een gsi staan die uit elkaar gaat motor en remmen gaat niet weg de rest mag allemaal weg voor de geonterresseerde

@marco_tds wrote:Ja een hatch in dezelfde kleur als uw astra, maar dan met een 1.4i benzine met maar 112000km en motorprobleem.

Alles binnenin is eruit gesloopt, kzal morgen is een foto maken ;), doet me nog altijd hartpijn als ik hem zo kaal de garage uitrij :cry

Ja ik wil die van u ook is zien ;) .

Verkoop een van jullie beide het tellerglas? van de tellerbak.

Kan ik het eventueel overkopen als er weer een meeting is.

Terug
Naar boven