• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel kadet

origineel gepost door pipo

origineel gepost door Aapje

Lekker naar de garage brengen, en hun erna laten kijken. Gas is om op te koken. Daarop rijden Kadettjes nou eenmaal niet graag op.

niet zeuren mijn kadett 2.0 e krijgt al 7jaar niks anders dan lpg:thumbup en er zijn er zat die mijn koopstel niet bij konden houden zelfs met een cooupe 2,4:D

dus de uitspraak gas is om te koken is onzin.

denk dat mr-turbo dat wel met me eens is:P

mag ik ook een keer proberen met mijn coupe??

Nou die komt ook nooit meer terug ;)

Maar misschien is ie gewoon druk de antwoorden aan het proberen!

Of een geweldig introductie verhaal aan het schrijven :D :D ;)

Volgens mij zeggen mensen met een E-kadett over het algemeen het makkelijkst alleen maar; "ik heb een kadet" maar motorinfo is wel handig ja..

Nou die komt ook nooit meer terug ;)

Maar misschien is ie gewoon druk de antwoorden aan het proberen!

Of een geweldig introductie verhaal aan het schrijven :D :D ;)

Volgens mij zeggen mensen met een E-kadett over het algemeen het makkelijkst alleen maar; "ik heb een kadet" maar motorinfo is wel handig ja..

wat een volwassen reacties hiero. Iemand heeft een probleem met z'n kadett en komt op het opel forum om info vragen. Nou nou, tis wat. Sommige mensen zijn niet goed in nederlands, so what... Of beantwoord de vraag of reageer niet, iemand de grond in trappen is nergens voor nodig, laat mekaar in de waarde, :wtf

wat een volwassen reacties hiero. Iemand heeft een probleem met z'n kadett en komt op het opel forum om info vragen. Nou nou, tis wat. Sommige mensen zijn niet goed in nederlands, so what... Of beantwoord de vraag of reageer niet, iemand de grond in trappen is nergens voor nodig, laat mekaar in de waarde, :wtf

Tja, je gaat je probleem posten als je er geen verstand van hebt, dus de wetenschap dat er een 'motorcode' bestaat is dan ook vaak nog niet aanwezig....

Dan is het bij 99% van de fora op het net niet gebruikelijk om jezelf eerst voor te stellen, dus die wetenschap is er ook niet standaard.

Lijkt me van 'ons' uit dan wel netjes om een nieuw iemand daar op een beleefde manier even op te wijzen.

Niet willen starten op benzine is overigens soms zo iets simpels als niet weten dat je moet choken. Want ook dat is vaak nog nooit gedaan... Maar goed, we weten nu nog niks, of hij uberhaupt een handchoke heeft bijvoorbeeld...

Tja, je gaat je probleem posten als je er geen verstand van hebt, dus de wetenschap dat er een 'motorcode' bestaat is dan ook vaak nog niet aanwezig....

Dan is het bij 99% van de fora op het net niet gebruikelijk om jezelf eerst voor te stellen, dus die wetenschap is er ook niet standaard.

Lijkt me van 'ons' uit dan wel netjes om een nieuw iemand daar op een beleefde manier even op te wijzen.

Niet willen starten op benzine is overigens soms zo iets simpels als niet weten dat je moet choken. Want ook dat is vaak nog nooit gedaan... Maar goed, we weten nu nog niks, of hij uberhaupt een handchoke heeft bijvoorbeeld...

origineel gepost door black champion

Lekker naar de garage brengen, en hun erna laten kijken. Gas is om op te koken. Daarop rijden Kadettjes nou eenmaal niet graag op.

niet zeuren mijn kadett 2.0 e krijgt al 7jaar niks anders dan lpg:thumbup en er zijn er zat die mijn koopstel niet bij konden houden zelfs met een cooupe 2,4:D

:P nou dat waren dan gewone 2400 coupe s geen snelle nok of sportpoef er onder.

maar momentheel gaat dat moeilijker zit nu een v6je in de station:P maar wel op lpg

:jerry:jerry:jerry:jerry

origineel gepost door black champion

:P nou dat waren dan gewone 2400 coupe s geen snelle nok of sportpoef er onder.

maar momentheel gaat dat moeilijker zit nu een v6je in de station:P maar wel op lpg

:jerry:jerry:jerry:jerry

inderdaad erg tweakersnet-achtig ;)

Ik stelde ook hele domme vragen toen ik nieuw was.. Nog steeds eigenlijk! :D

:jerry:jerry boeie.. als je het niet weet, weet je het niet..

inderdaad erg tweakersnet-achtig ;)

Ik stelde ook hele domme vragen toen ik nieuw was.. Nog steeds eigenlijk! :D

:jerry:jerry boeie.. als je het niet weet, weet je het niet..

origineel gepost door KadAstra-EF

origineel gepost door El Warrior

Verkoop die "kadet" van je en neem een cursus nederlands schrijven.

Als je ergens nieuw bent dan stel je je toch ook even voor ?

Ik denk dat dat de achterliggende gedachte is bij El Warrior.

Rik

Dit is idd mijn achterliggende gedachte, daarnaast ken ik deze jongen die de "kadet" rijdt en die is geen opel waard! Meer als 6 jaar kom ik op dit forum. Dan bouw je een band op met deze site. Deze jongen is deze site niet waard. Ik weet ook zeker dat hij niet terug komt, om te reageren. No offense jongens, maar deze jongen spoort niet.

origineel gepost door KadAstra-EF

origineel gepost door El Warrior

Verkoop die "kadet" van je en neem een cursus nederlands schrijven.

Als je ergens nieuw bent dan stel je je toch ook even voor ?

Ik denk dat dat de achterliggende gedachte is bij El Warrior.

Rik

Dit is idd mijn achterliggende gedachte, daarnaast ken ik deze jongen die de "kadet" rijdt en die is geen opel waard! Meer als 6 jaar kom ik op dit forum. Dan bouw je een band op met deze site. Deze jongen is deze site niet waard. Ik weet ook zeker dat hij niet terug komt, om te reageren. No offense jongens, maar deze jongen spoort niet.

Terug
Naar boven