Hallo Forum bezoekers
Mijn Opel Kadett E 1.3i van 1989 , heeft het volgende probleem .
s,morgens starten bij lage temperatuur buiten gaat het motor management lampje niet branden .
Na mate de temparatuur buiten om hoog gaat of de auto lang in de zon staat gaat het MM lampje weer aan en nadat je 1 of 2 keer weer start gaat het lampje niet aan .
Wat is er vervangen :
Complete ontstekingsmodule met behuizing en spoel en rotor en kap.
Diverse temperatuur meet dingen .
De map sensor .
Lambda Sonde .
De bougies en Bougie kabels .
Cabarateur is gecleand van binnen .
Ben nu even de weg kwijt wat het wel kan wezen .
Bij de Opel dealer geeft het lees apperaat een module aan die stuk is maar niet wat het is .
Vreemdste vind ik dat het met de temparatuur heeft te maken als deze omhoog gaat overdag .
Wie weet hier een oplossing voor of een Opel monteur die hobby matig hier mee bezig is omgeving Apeldoorn.
Mijn Opel Kadett E 1.3i van 1989 , heeft het volgende probleem .
s,morgens starten bij lage temperatuur buiten gaat het motor management lampje niet branden .
Na mate de temparatuur buiten om hoog gaat of de auto lang in de zon staat gaat het MM lampje weer aan en nadat je 1 of 2 keer weer start gaat het lampje niet aan .
Wat is er vervangen :
Complete ontstekingsmodule met behuizing en spoel en rotor en kap.
Diverse temperatuur meet dingen .
De map sensor .
Lambda Sonde .
De bougies en Bougie kabels .
Cabarateur is gecleand van binnen .
Ben nu even de weg kwijt wat het wel kan wezen .
Bij de Opel dealer geeft het lees apperaat een module aan die stuk is maar niet wat het is .
Vreemdste vind ik dat het met de temparatuur heeft te maken als deze omhoog gaat overdag .
Wie weet hier een oplossing voor of een Opel monteur die hobby matig hier mee bezig is omgeving Apeldoorn.