• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

gisteravond rond 11, D kadett groen en verlaagd,

kenteken jj-37-h*

we reden ongeveer 180 achter elkaar:hmmz

2 Kadett-C's gespot vandaag...

Een op de A12, lichtgeel sedan...

1tje in Voorthuizen op de Apeldoornsestraat een coupé Oranje/Bruinig :)

origineel gepost door uggsoppliers

The most effective method of purchasing a pair of genuine wholesale ugg boots australia is through ... Don't reprint this exact article.

UGG Cardy Boots .if you’re looking for cheap Ugg Boots or discount Ugg boots, you’ve arrived at the right place.wholesale ugg boots and discount Ugg Boots are superior in quality and finding information on this online is not always easy. Did you know that most of the Ugg boots come with a sixty day guarantee, that if you are not fully satisfied you can return for free. You have the choice for a refund or an exchange from your discount Ugg boots, for something else. Cost of shipping is covered in most cases, and there are other hidden fees. You have nothing to lose when you choose to go with Ugg boots.From Australia's Official Dictionary: The Macquarie Concise Dictionary - ug boot / Australian 100% merino sheepskin lined boot. Also called ugh boot , Wholesale Uggs .

There is even a line of women's Ugg boots. These are customized specially for the shape of a woman's foot.UGG Bailey Button Boots

Aha... :hmmz

origineel gepost door EVD

kenteken jj-37-h*

dat is mijn oude Dtje,zit een 1600 i met 5-bak in..

waar heb je die gezien?

heb em verkocht aan iemand uit woudenberg..

44-65 kadet B grijs mauritsstraat zwarte velg links oor achter een 5 spaaks stond geparkeerd in het parkeervak tijd 10.05 uur

babyblauwe C Aero met volgens mij gepolijste wolfrace velgjes,

stond bij Keulen in Nieuw Bergen vanmiddag.

eigenaar had een shirt van datrans wanssum aan..

was zelf met m'n rotte golf :thumbup

Gespot! Omgeving keukenhof :P

100828_193243.jpg

Weer een gele coupé gespot ging richting Voorthuizen op de N weg :) :w zwaaide nog even 'm tegemoet maar denk niet dat de bestuurder mij gezien had :P

Vandaag eerst een zalmkleurige C sedan gespot tussen venlo en eindhoven ter hoogte van afslag Liessel , 16.10u dacht ik. zat zelf in de caddy van t werk dus dacht zwaai maar niet.

Daarna na t werk om 16.35u in Belfeld op de kruising met de A73 een appelgroene C,eveneens een sedan. De bestuurder was een oudere heer die z'n medeweggebruikers nauwlettend in de gaten hield. Mag ook wel want beide auto's zagen er nog heel mooi uit.

Gelukkig weer 2 liefhebbers en niet slechts een paar belastingontduikers :thumbup:thumbup:thumbup

origineel gepost door schuitje

net op weg van school naar huis een c coupe tegengekomen. was donker geel/ oranje.

reed vanaf de rotonde van kootwijk naar apeldoorn tegen de heuvel op, ik kwam net naar beneden in mijn sedan. ik zwaaide nog maar weet niet of hij me zag.

groetjes

Deze ben ik al 2 dagen achter elkaar volgens mij ook tegengekomen :)

origineel gepost door DKadett1983

origineel gepost door EVD

kenteken jj-37-h*

dat is mijn oude Dtje,zit een 1600 i met 5-bak in..

waar heb je die gezien?

heb em verkocht aan iemand uit woudenberg..

Inderdaad op de snelweg ten hoogte van afslag amersfoort noord. Dus dat is 10 minuten van woudenberg :)

Gaaf ding man!

gisteren gespot in westervoort bij de c1000.

creme kleurige mooie c kadett sedan.

Met twee jonge jongens erin.

Erg mooie auto!!!!!!!:jerry

Gisteren hier voor de flat, een gele D met checkerstripes over de kap en in het midden 1 groot roestvlek. Was geen gezicht...

Stond naast onze B geparkeerd.

afgelopen week op de camping in baarlo een groene b kadett station in two tone groen metalic en aan de onderkant varkensdeurtjes groen geschilderd en een bruine b sedan. hadden volgensmij een vaste staanplaats daar:hmmz

woensdagavond een C Kadett 3drs Caravan bij mcdonalds in Alkmaar

en vanmiddag bij de Lidl in Zeewolde een strakke groene C kadett sedan:wors

gistere in Roden een blauwe c-coupe.

Geheel ORIGINEEL:thumbup stopte bij het centum en zat een oudere man in. kenteken 66-**-67

waarschijnlijk niet van het forum hier maar wel het vertellen waard dacht ik:D

Ik heb 2 foto's van de achterkant maarja die staan nog op de telefoon.

gr.Paul

vanmiddag rond een uur of 5/6 een groene kadett gsi (champion) in Marum.

jammer dat deze kadett vaker in de schuur onder een kleed staat dan dat er mee gereden wordt.

die jonge die erin rijd is een Frankes maar ik weet niet of hij op het forum actief is.

freekcorsa kent hem wel denk ik maar wet niet of hij dit leest.

zal hem de volgende keer eens op de foto knippen:P

gr.Paul

Terug
Naar boven