• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

@Aapje wrote:@wingersv wrote:hele dikke e in voorthuizen blankensgoed. blauw en dubbele uitlaat. de letters gsi in de kapjes bij de achterramen.

Hehe die spot ik ook vaak :)

Jou volgens mij ook vanuit m'n Ascona-C :) Witte rekord rij je toch?

ik heb wel een witte rekord :) maar die rijd nu niet. ik rij nu rond in een gele rekord e1 die op een amerikaanse taxi lijkt ;)

vanmiddag op het begin van de a30 bij de mc donalds een goudkleurige d met pech zo te zien. stond ook een donkere vw voor.

gister volgens mij een c kadett....oranje kleurige met 2 van die ronde rally/mist lampen aan de voorkant

in middelburg bij de lidl

imag2523.jpg

imag2516.jpg

1314549782484.jpg

:duim:

Vandaag (vrijdag), wie komt er weer langs...de Kadett D met de witte verbrede GT velgen.

Mag dat voor de apk, zo ver buiten de wielkasten? :agent

Die wielen lijken wel op die ik voorheen had. :thumbup

Gisterenavond gespot bij de A50 afslag Schijndel.

Bij de rotonde richting Schijndel, kwam er een rode of oranje C coupe aanrijden vanuit Nijmegen.

De auto had 15" ATS classic's eronder.

Was rond 20.15

Afgelopen zaterdag een kadet e gsi ZT-59 paars leenderweg 11:00 uur

52-91 van de week B kadet met 01 (geen oranje kleur) op de deur boschdijk 12:55 uur

Tijdje geleden een B kadet bruin met zwart vinyldak 29-16 op de Sterrenlaan 10:44 uur.

Rond half 4 vandaag op de Professor Doctor Dorgelolaan (wat een straat naam zeg) richting de "berenkeul"een bordeaux rode C coupe...zag er goed uit :thumb

En van wie is de rode C kadett sedan die al een tijdje op arnhem preshikaaf staat langs een drukke weg? (met mistlampjes)

Vanmorgen in de Gombertstraat in Zwolle t.h.v. verzorgingshuis 'Havezate', gespot door mijn vriendin een groenige D kadett..

Deze word geregeld gespot in de Gombertstraat..

Terug
Naar boven