• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Van de week een blauwe sedan met zwarte motorkap reed ri het centrum op de Aalsterweg was tegen de middag.

En vanmiddag een gele B coupe met chrome velgen?? Op de Geldropseweg het centrum in tijd rond 11.50? Zag er goed uit!

maandag middag in Eindhoven een lichte blauwe Kadett B coupe op de weg van het station naar de Berenkuil

En gister in Eindhoven op de Limburglaan rond 8:30 een rode E kadett

@big Sexy wrote:Witte E GSi met irmscher achterlichten bij de friettent in Horn, rond 18:30 vanavond.

Dat zal waarschijnlijk de eigenaar van die drive-in bioscoop in Horn zijn. Woont tegenover mn schoonouders in Swalmen.

Maar volgens mij Zit hij niet hier op t forum.

Vanmiddag rond 15:00 op de breestraat in Marknesse een oranje c kadett coupe zag er strak uit en origineel

als ik het goed gezien heb was kenteken 14-NS-94

Vandaag om 12:00 in rijsenhout een Gele sedan rat look met een aanhanger en een man of 3? er in. Zullen wel bij Jeffrey vandaan komen :jerry

bij mij zullen ze denk ik niet vandaan komen. was het een felgele c1? stond laatst langs de dijk, maar leek me niet ratlook...

volgende keer ff foto maken joost :kewlpics

Ja, hun kwamen net op die nieuwe weg vanaf rijsenhout naar de kruisweg (industrie in aanbouw) over de rotonde, en ik kwam met de combo in tegengestelde richting op de rotonde af rijden, dus ik zag nog nét dat ie geel was, en dat er meer dan 1 persoon in zat zegmaar king:

Vanmorgen op de rotonde in Kerkrade een C20XE D Kadett gespot met zebra strepen van een forumlid hier.

(ben zn naam ff kwijt, heb daar destijds mijn C20XE aan verkocht) :oops:

Ik zie regelmatig in de ochtendspits een donkergele (originele Opelkleur) Kadett C2 sedan op de rotonde van Beckum komend vanuit Boekelo en dan recht overstekend. Dit is dus echt nog altijd een woon-werk verkeer Opel ... geweldig ! :thumb

@Opelgirl87 wrote:Misschien moet ik toch eens wat vaker rondrijden want ik word nooit gespot met mijn kadette e cabrio :hmmz ?

Als je dan ook nog eens door alkmaar zou crossen, dan spot ik je misschien nog weleens :P

Gisteren in Den Bosch dit leuke B Kadettje gespot.

0-SAM_5662_zpseaa73fb4.jpg

0-SAM_5661_zpse95070b2.jpg

@GSI Racer wrote:Vanmorgen op de rotonde in Kerkrade een C20XE D Kadett gespot met zebra strepen van een forumlid hier.

(ben zn naam ff kwijt, heb daar destijds mijn C20XE aan verkocht) :oops:

die woont in de flats op heerler baan :P

Regelmatig een paarse C-Kadett met gele voorspoiler (auto heeft een hele bodykit eromheen lijkt wel) tussen Oud-Gastel en Roosendaal.

Terug
Naar boven