• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

@RISL wrote:C Kadett, volgens mij tweedeurs sedan, kan ook vierdeurs zijn, gisteren rond 17:00 op de parkeerplaats voor het Skydive Centre in Roosendaal.

Was geel/oranje, moeilijk te zien door de zon.

Dat is een 2deurs, stond zondag ook ff bij de Walm!

Is van de vriend van mn zusje, heet op t forum: Mijncorsa.nl.

Deze kadett :

5evubyte.jpg

vandaag om rond 11 uur (om 5 uur 's middag stond hij er nog) een olijf groene e kadett. Stond geparkeerd aan de provinciale weg in Veldhoven. Helaas is hij niet in al te beste staat. Rechter deur deuk erin met roest, dorpels roest. Linker dorpel deels gelast maar roest weer. Ben benieuw of hij gered wordt want zat toch wel wat roest op helaas.

@076 wokkel wrote:@RISL wrote:C Kadett, volgens mij tweedeurs sedan, kan ook vierdeurs zijn, gisteren rond 17:00 op de parkeerplaats voor het Skydive Centre in Roosendaal.

Was geel/oranje, moeilijk te zien door de zon.

Dat is een 2deurs, stond zondag ook ff bij de Walm!

Is van de vriend van mn zusje, heet op t forum: Mijncorsa.nl.

Deze kadett :

5evubyte.jpg

Die kleur was het ja :thumb

Nee, ik ga regelmatig m'n duikfles vullen bij de buren (Megadiving).

Mooi kleurtje heeft je C-Dett :thumb

Net gespot op Autogespot.com:

Foto

68-HJ-08? of 06 op het einde?

Gespot: knalgroene Kadett C2 met SR velgen maandagavond gestrand bij de oprit Borne/Ikea Hengelo (OV) aan de A1. Dinsdagochtend rond acht uur werd deze opgehaald met een gele auto-ambulance. Had dus kennelijk daar de hele nacht langs de A1 gestaan. Als het mijn Kadettilac was geweest, dan zou dat een slapeloze nacht zijn geweest .......... :hmmz :sleeping

@HarryBarry wrote:Gespot: knalgroene Kadett C2 met SR velgen maandagavond gestrand bij de oprit Borne/Ikea Hengelo (OV) aan de A1. Dinsdagochtend rond acht uur werd deze opgehaald met een gele auto-ambulance. Had dus kennelijk daar de hele nacht langs de A1 gestaan. Als het mijn Kadettilac was geweest, dan zou dat een slapeloze nacht zijn geweest .......... :hmmz :sleeping

das idd een slapeloze nacht geweest...ik zou mijn auto dus nooit langs de weg laten staan met pech...zou hem gewoon gelijk een auto ambulance regelen en ophalen/mee nemen,

@vectra208v wrote:@HarryBarry wrote:Gespot: knalgroene Kadett C2 met SR velgen maandagavond gestrand bij de oprit Borne/Ikea Hengelo (OV) aan de A1. Dinsdagochtend rond acht uur werd deze opgehaald met een gele auto-ambulance. Had dus kennelijk daar de hele nacht langs de A1 gestaan. Als het mijn Kadettilac was geweest, dan zou dat een slapeloze nacht zijn geweest .......... :hmmz :sleeping

das idd een slapeloze nacht geweest...ik zou mijn auto dus nooit langs de weg laten staan met pech...zou hem gewoon gelijk een auto ambulance regelen en ophalen/mee nemen,

ikke idem

vanmiddag op de zwartewaterallee thv deltion college een bruine c kadett sedan verlaagd en dikke smoor velgen eronder ! heeft een poosje terug te koop gestaan op marktplaats , was toen van een bekende van mij .

Terug
Naar boven