• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

zou kunnen, 1e keer dat ik hem zag staan, had al een heel sterk vermoeden dat het die van jou was arnp.

maar ja, weet verder geen gezicht bij de eigenaar, dus er viel ook niemand aan te spreken haha

en nog een kadett gespot.. verstopt tussen en onder een paar andere auto's

soms wel jammer om te zien hoe hun met sloop auto's om gaan, tijd om er wat af te halen is er niet, gaat gelijk bij het oud ijzer.

10333826_235348489999146_1038101803573442291_o.jpg

tsja, ai eens kijkt hoe ie eerder was en nu?

sinds ie zijn bedrijf is is ie wel een paar kilo aan gekomen.

en die crysler is hem ook niet aan komen waaien, zal dus wel goed lopen daar :P

@soepkiepe wrote:en nog een kadett gespot.. verstopt tussen en onder een paar andere auto's

soms wel jammer om te zien hoe hun met sloop auto's om gaan, tijd om er wat af te halen is er niet, gaat gelijk bij het oud ijzer.

10333826_235348489999146_1038101803573442291_o.jpg

zit een astra tussen die staat dwars

is een astra G station recht boven die kadett

En een astra F1 hatchback rechtsonder die station als we toch bezig zijn.

Het is wel een rare pers dit. Beetje hoog gestapeld allemaal

is ook geen pers, dingen worden gewoon met een kraan een beetje aan gedrukt, de motor willen ze er bij sommige autos nog eens uit halen, verder is er misschien de vloeistof uit en de wielen er af en dan gaan ze zo de container in, word nog wat na gedrukt met de kraam om er 1 extra bij in te drukken en dan gaan ze weg voro oud ijzer.

het noemt zich een demontage bedrijf, maar 9 van de 10 autos komen niet eens op het sloop terrein, meeste gaan zo weg voor oud ijzer.

Die blauwe E1 Caravan heb ik ook gespot toen ik laatst in het noorden des lands was. En wat een enorme stapel auto's zeg!

Zonde van de rode E1, maar ook zonde dat er niks van die Astra G Stationwagon af is gehaald. Pure kapitaalvernietiging dit. :hmmz

Vandaag zag ik in Uden deze erg mooie glimmende Kadett E2 GT wegrijden van het stoplicht. Dus ik snel mn camera gepakt, maximaal ingezoomd en een plaatje geschoten. Ondanks alle Frisco emblemen (ook op de zijkant) blijkt het een originele 1.6 GT te zijn, welke ook nog bij de eerste eigenaar is!!

Op de Moerdijkseweg tussen Moerdijk en Kanters bij Lage Zwaluwe staat een groene Kadett B, kenteken (dacht ik) 43-12-xx)

En in de Arenberglaan in Breda staat regelmatig een zwarte Kadett B.

Terug
Naar boven