• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Vanmorgen in Emmeloord een gele c kadett coupe ,met een donders mooie sound

en een asociaal rij gedrag haha.Volgens mij komt deze uit Ens vandaan ,ik reed er achter in een witte a corsa

@mantadevil wrote:Vanmorgen in Emmeloord een gele c kadett coupe ,met een donders mooie sound

en een asociaal rij gedrag haha.Volgens mij komt deze uit Ens vandaan ,ik reed er achter in een witte a corsa

had al zoon voorgevoel dat jij dat was met de corsa;) maar dat was ik dus in de kadett :thumb

Haha ja dat dacht ik al ,zat vanaf de rotonde bij de AH achter je tot aan het oude postkantoor ,meeste fietsers konden het niet waarderen dat jij voorbij kwam .Maar mooi geluid wat voor blok heb je er in hangen nu

de fietsers moeten ook aan de kant als ik er aan kom;) er zit nog steeds eens een 2.0 cih blok in maar heb er throttle bodies op zitten met vrijprobeerbare ecu

Vanmiddag om half 3 zag ik in Veghel op het Stadhuisplein een witte Kadett Combo rijden met reclame op de zijkant (geschreven lettertype). Hij had er een GSi voorbumper met zwarte JMS lip op zitten. Verder zag hij er origineel uit. Ik stond ergens binnen en zag hem toevallig voorbij rijden. Helaas dus geen foto dit keer.. :???:

Iemand hier bekend met deze Combo?

Leuke dett @ Ikea Amsterdam Zuidoost. In need of some good old TLC, maar nog steeds rijdende blijkbaar :thumb

2Bqk0w.jpg

dG2qa7.jpg

QqH3Qk.jpg

Greetz Emiel

Gisterenmiddag op de A27 nabij de voormalige Verzorgingsplaats De Bosberg Hilversum een rode Kadett City ik heb zo een vermoeden dezelfde als nu op Marktplaats staat kenteken begon ook met een D.

@saluma wrote:

Deze Kadett ziet er netjes uit!

Hij was wel bijgewerkt bij de achterste wielkasten (valt op de foto ook wel te zien, lak is daar wat doffer), maar zag er verder inderdaad nog goed uit.

@Blackbull wrote:Originele rode kadett gsi met nd-14.. kenteken in zevenaar.

Deze spot ik de laatste tijd ook, bijna elke ochtend. Rood met her en der een plek plamuur :-P

@mantadevil wrote:Gisteren in emmeloord bij de scapino een gif groene c kadett sedan .zag der verdomd strak uit

gister ook nog naar gegroet van uit me kadett de groene heb ik ook wel eens bij speedon zien staan trouwens

Terug
Naar boven