• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

@TWA wrote:@TWA wrote:Gister 2x 2000 gespot met de Dett in Beverwijk/Velsen Noord. Rond 9 uur de 1e keer en half uurtje later weer op de zelfde kruising... Sounds nice, your ride :jerry

Greetz Emiel

Eeeen wederom vandaag weer. Op de weg richting Tata/Wijk aan Zee/Heemskerk :thumb

:D :D :D

Een tijdje terug zag ik deze schoonheid in Uden bij het ziekenhuis staan. Ik ben er gelijk naartoe gereden om wat foto's te maken.

De huidige eigenaar heeft hem sinds 1984 in bezit.

Die laatste komt me bekend voor...die kwam is bij de mac die was toen wit maar of die het nu durf niet 100% te zeggen weet wel da er geen standaard blok in lag en dat de eigenaar in de omg van Grave woont.

Zag vanmiddag ook een rode c kadet coupe met ats velgen eronder op de Aalsterweg ri rondweg kenteken begon met DN-47 zag er mooi uit wou foto maken maar mislukte.

Later zagen we ook een c kadet sedan heb er wel een foto van maar die plaats ik later nog

20150301_143424.jpg

Zaterdag avond ±20:20 een D kadett op de Kempenbaan/Provincialeweg in Veldhoven. Was volgens mij gelast aan de dorpel

Rond 19:45 op de A28 ter hoogte van Hoogeveen een (voor zover ik kon zien in het donker) bruine D Kadett

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vandaag rond 7:45 een zwarte C Kadett

op de A4 richting schiedam T.H.V. afslag Schiedam west vlaardingen oost

Je Stond in de file net na de Beneluxtunnel Buis D

Vorige week even naar de plaatselijke bouwmarkt, en wat stond daar ?

Een rode Kadett E.

Deze zie ik wel vaker rijden in mn omgeving maar had hem nog niet eerder zo dichtbij kunnen bekijken.

Verkeerd in top staat !

Rik :)

@KadAstra-EF wrote:Vorige week even naar de plaatselijke bouwmarkt, en wat stond daar ?

Een rode Kadett E.

Deze zie ik wel vaker rijden in mn omgeving maar had hem nog niet eerder zo dichtbij kunnen bekijken.

Verkeerd in top staat !

Rik :)

Gaaf! Stel die foto eens voor zonder gaik[eu] logo's op het kenteken. Dan lijkt het net of je weer een beetje terug in de tijd bent :D

Terug
Naar boven