• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Origineel gepost door vissie

ja ik heb de kadett caravan vanmiddag ook al gespot in de oosterboer, is volgens mij niemand van hier,

@ johan,, weet je miss hoe ik fotos kan uploade, en mijn kadett staat nie bij een zwarte sedan in de buuurt, dat is een rode kadett gsi van een vriend van mij, ik woon in staphorst noord

Hey,

Dan heb ik de verkeerde gezien in staphorst, kon inderdaad nog wel es een rode zijn jah...haha....ben nie kleurenblind hoor..:P

Foto's kan je plaatsten met de knoppen die staan boven het tekstvak waar je in typt, als je een bericht aan het typen bent.

10 knoppen naast elkaar, voor foto's moet je de 7de van links hebben....

Je moet wel eerst foto's op internet zetten, voordat je ze bij een bericht kan plaatsen. Zelf gebruik ik altijd www.photobucket.com om de foto's te uploaden.

In photobucket kan je ook heel eenvoudig de link naar de foto kopieren en in een tekstbericht van opelforum plakken.

Ook staat er op het forum wel een topic over hoe je foto's kan plaatsen.

Succes!

Vandaag gespot op de A28 ter hoogte van Hoogeveen...

...2 blauwe c kadett coupe van (denk ik) dussel32

De (vind ik) mooiste reed voorop met de rsl wielen, zag hem in de verte aankomen rond de klof van 19.00uur en wat klinken ze lekker :D

nog mensen naar lowlands geweest?

stond nog een vette c kadett city in legerkleur,

en een orginele C1 sedan met vierkante koplampen met de knipperlichten in de bumper

gespot hoogeveen

ja dat waren me maat en ik (dussel32)die blauwe is van me maat en die reed voorop we kwamen van sevenum

euh een donkere kadett cabrio gisteren, rond een uurtje of 7 / half 8. reed op de n11, daarna de a12 op. ik reed in een grijze corsa C.

Origineel gepost door Leen

Dat was dan zeker die astra gsi met die enorme stoeprandschade op de velgen :D

dat is idd die gsi.

@ marcel, hij is dus toch nog af:thumbup

ik vond je orginele a manta gt/e mooier, maar dit is ook errug vet.

en gaat hard:vertag:wors

Origineel gepost door Leen

Dat was dan zeker die astra gsi met die enorme stoeprandschade op de velgen :D

ja dat was ik... :(

zit er al een tijdje aan te denken om mijn velgen opnieuw te laten spuiten maar denk dat de kogel nu maar door de kerk moet.zo wil je niet bekend staan natuurlijk......

maare was een leuke c-dett :thumbup

Zaterdag gespot in Zwolle bij winkelcentrum de Diezerpoort: Zwarte Kadett E GSi met in het rood de Zender lip, de sideskirts en de achterdiffusor...

Zag er goed uit op enkele kleine punten na :thumbup

vanmiddag gespot:

op de A50 [ergens in de buurt van afrit Ravenstein..] rond 15:20

een groene C kadett Aero, en die zag er heel erg netjes uit! :thumbup

ik stak m'n duim op en de beste man groette terug :thumbup

Wat wel jammer is, is dat ik niet in mijn eigen manta reed, maar in een manta van een jongen hier uit het dorp. [een enorme beunbak met frontschade, ziet er niet uit gewoon :thumbdown]

later op de dag een gele Manta A in helmond gespot, en een rode Opel Blitz in de buurt van someren. [beide ook in goede staat :thumbup]

zul je altijd zien, dat je de mooiste wagens tegemoet rijd, als je zelf toevallig een keer in de wagen [of het wrak :P] van iemand anders rijdt :thumbdown

Origineel gepost door Beaten

vanmiddag gespot:

op de A50 [ergens in de buurt van afrit Ravenstein..] rond 15:20

een groene C kadett Aero, en die zag er heel erg netjes uit! :thumbup

ik stak m'n duim op en de beste man groette terug :thumbup

Wat wel jammer is, is dat ik niet in mijn eigen manta reed, maar in een manta van een jongen hier uit het dorp. [een enorme beunbak met frontschade, ziet er niet uit gewoon :thumbdown]

later op de dag een gele Manta A in helmond gespot, en een rode Opel Blitz in de buurt van someren. [beide ook in goede staat :thumbup]

zul je altijd zien, dat je de mooiste wagens tegemoet rijd, als je zelf toevallig een keer in de wagen [of het wrak :P] van iemand anders rijdt :thumbdown

groene aero :hmmz zat er een ouwe l*l achter het stuur met een sp**k er langs dan weet ik wel wie da is hahaha en wel meerdere van hier:P:puke

ongeveer net zo oud als jou denk ik hans :jerry

er zat geen spook langs, en hij had gele koplampen

kenteken was: RR-JS-31 [of iets in die richting]

Origineel gepost door Beaten

ongeveer net zo oud als jou denk ik hans :jerry

er zat geen spook langs, en hij had gele koplampen

kenteken was: RR-JS-31 [of iets in die richting]

zo oud uuh zo jong zal je bedoelen:P.of was het een blauwgroene metalic

Vandaag in hartje amsterdam een Pontiac Lemans:

lemans.jpg

Iemand van hier? (Aangezien het gewoon een amerikaanse kadett is :P)

Terug
Naar boven