• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Gisteren, zwarte/antraciete E-Kadett GSI in Ijmuiden.

Stond geparkeerd bij een flat, straatnaam weet ik ff niet uit mn hoofd.

Opvallende waren de (volgens mij) Irmscher achterlichten en de 16inch Astra-G Sport-velgen eronder.

Al diverse malen gespot in Nijmegen... vlakbij Keizer Karelplein:

SP_A1664.jpg

En gespot in Nijmegen richting industrie Bijsterhuizen:

SP_A1667.jpg

origineel gepost door Rob-Epe

Al een paar keer gespot... rode Kadett B, in de buurt van de Roggestraat in Nijmegen. Zal morgen eens kijken of ik tijd heb voor een fotootje :cool:

Foto komt aankomende week... moet 'm nog maken :P

Afgelopen zaterdag zag ik in tegengestelde richting (richting Spijkenisse) een een ANWB oprijwagen met daar achterop een schitterende witte C Coupe !? Iemand van hier ? Was echt een mooi ding met 13" ATS wieltjes eronder en zwarte stickers.

origineel gepost door Rob-Epe

Al een paar keer gespot... rode Kadett B, in de buurt van de Roggestraat in Nijmegen. Zal morgen eens kijken of ik tijd heb voor een fotootje :cool:

Belofte maakt schuld:

SP_A1670.jpg

werk ook door heel nijmegen rij in een witte transit met reclame. geen opel dus, maar die oranje c coupe woont daar volgens mij want die staat er altijd.

Afgelopen donderdag vlak bij het station van Geldermalsen een orange c coupe. Zat in de trein heb dus niet echt goed kunnen kijken maar het zag er gelikt uit.

Vanmiddag in Schoorldam een roode verlaagde C sedan, zag er erg netjes uit, je reed richting Den Helder :wub

Is die niet van Pipo???

origineel gepost door barry ti3000

Vanmorgen bij het station in Blerick-Venlo C sedan

zwart met vlammen op het front,wie o wie

nee dat denkt wel iedereen is ook al eens vaker gezegd hier op het forum dat Pipo een geen sedan heeft met vlammen erop.

Deze auto is van iemand uit Tegelen ligt een 2.0E in (als ie nog heel is tenminste)

origineel gepost door Pietje

nee dat denkt wel iedereen is ook al eens vaker gezegd hier op het forum dat Pipo een geen sedan heeft met vlammen erop.

Deze auto is van iemand uit Tegelen ligt een 2.0E in (als ie nog heel is tenminste)

Tegelen licht hier om de hoek dus dat kan kloppen,snelheid zat er op dat moment niet in. Had hemnog nooit eerder gezien , forumbezoeker:hmmz

nee niet van hier.

Geen snelheid erin

mmh. ligt wel een 2.0E in maar weet niet of ver die het nu nog goed doet. Maar hij loopt nog wel hoor ik.

Vanavond om 20:20 een rode Kadett City...

Bij de Rietveldseweg in culemborg. Hij te laat dat ik ook opel reed, óf hij snapte niet waarom ik mn hand op stak :P

Vandaag rond 10 uur in de straat bij het station van Tilburg een geel/bruine c coupé met satelietvelgen. Wie o wie....

origineel gepost door pipo

dan heb je de rechter kant nie gezien:P

want die had schade was rop

Maar als ik niet stil stond voor het spoor had je de schade niet gezien..:P:P:P:thumbup

En een beetje ssst...

alweer schade?? wat doet die jongen toch met die auto?

Alweer? ik heb nog geen schade gereden..

Maar dacht van alleej de verf is droog..;)

origineel gepost door Rop

alweer schade?? wat doet die jongen toch met die auto?

Alweer? ik heb nog geen schade gereden..

Maar dacht van alleej de verf is droog..;)

alweer schade:hmmz

volgensmij was de eerste schade jeroenimus zijn schuld:P

auto zal wel een ingebouwde magneet hebben trekt schade aan:D

Terug
Naar boven