• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

origineel gepost door JvV

2. matzwarte C-Kadett (C1). Zag er op het 1e gezicht netjes uit maar had aan de achterkant wel wat afgebladerde verf,waardoor duidelijk te zien was dat het van origine een okergeel exemplaar was.

Hier ligt een C20LET in. 280PK :O.. Is van een jongen uit Zoetermeer

hijs zeideglans, niet matzwart.:vertag

origineel gepost door black champion

ja staat erop, maar wat ziet ie eruit!:cry

Verschrikkelijk hea, ik had em ook al zien staan. Ik snap niet dat die gast het heeft kunnen laten gebeuren.

Ik zag vandaag in Almelo een zwarte kadett raket....

Uitlaat zat er alleen een beetje scheef onder... maar dat ding ging wel vooruit...

LETje denk ik.... iemand van hier misschien? :thumbup

origineel gepost door Ramòn_46

origineel gepost door piet

vandaag gespot bij cranenbroek in brunssum een witte kadett d met gele deuren en een gele achterklep van gte(stond erop) :D iemand van hier??:)

Ik ken wel iemand met een witte GTE, lijkt me stug dat die er ineens gele deuren in heeft :P

als het goed, is is die witte met die gele deuren afkomstig uit boven holland, geen gte, en nee het is niet die gte, die ken ik ook;)

Vanmiddag gespot rond 15.30 in Breedeweg (Groesbeek) Kadett CQP GTE(-look). XB-..-..

En gespot bij de stoplichten van Malden, komende uit de richting van Molenhoek om 16.00 een felgroene Kadett E met strakke achterklep en Deawo-zijkappen... L.-GT-..

Ongeveer een minuut geleden reed er een hele nette groene 4-deurs c sedan in de koopvaardijstraat in Tilburg. Volgens mij zat er een vrouw in.

origineel gepost door martonb

Ongeveer een minuut geleden reed er een hele nette groene 4-deurs c sedan in de koopvaardijstraat in Tilburg. Volgens mij zat er een vrouw in.

zo,n mooie blondyne:angel dat zal mandy wel zijn vriendin van mark vds

:P

origineel gepost door Counterstrike

Uitlaat zat er alleen een beetje scheef onder... maar dat ding ging wel vooruit...

LETje denk ik.... iemand van hier misschien? :thumbup

ik ben de gelukkige eigenaar van die zwarte kadett met zwarte velgen een kadett met 330 pk ongeveer

origineel gepost door pipo

origineel gepost door martonb

zo,n mooie blondyne:angel dat zal mandy wel zijn vriendin van mark vds

:P

Nee donker haar

Als je al het verschil tussen een kaddet en een oostblok-wrak niet ziet.....:sleeping

Dit is wel een Kadettje geloof ik, en hij stond gisteren in Breda :

origineel gepost door PAASHAAS

Als je al het verschil tussen een kaddet en een oostblok-wrak niet ziet.....:sleeping

Dit is wel een Kadettje geloof ik, en hij stond gisteren in Breda :

Pardon paashaas... beter kijken:vertag

K weet heus wel wat een kadett is hurr...

En daar rechts staat een d-kadettking:

We hebben d'r zelf ook twee van staan en van e-kadettjes 4 dus...;)

Laat ik over de rest van de opel collectie dan maar niks zeggen...:jerry

Vandaag hier in apeldoorn een blauwe en zeer nette B kadett sedan als ik het goed gezien heb. Zwaaide nog naar elkaar... iemand van hier toevallig ??

gisteren avond in rijssen 3 opel c coupe rally uit gevoerd gespot

2 op vracht wagen en 1 hing er achter

was er oldies rally

Quote:

origineel gepost door Counterstrike

LETje denk ik.... iemand van hier misschien?

ik ben de gelukkige eigenaar van die zwarte kadett met zwarte velgen een kadett met 330 pk ongeveer

is dat die met die manta spiegels ??

Terug
Naar boven