• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

kan er zat een vrouw achter het stuur....en het kenteken was iets van XR- 16 -- of zo iets dacht ik .. met donker koplampen en knipperlichten..........gr :P:D

origineel gepost door GlennGSI

Gespot vandaag in Apeldoorn..

Gele C coupe kenteken 02-SU-?? met gele mistlampen onder de bumper stond vlakbij de Eglantier geparkeerd

en een Astra G OPC reed door de barnewinkel

Toevallig van hier ??

5188.jpg

origineel gepost door Automatic-freak

4607.jpg

Jep dat kan wel, heb hem later nog hier in apeldoorn zien staan bij het huis van de beste man. Hij had eerder heel veel C kadettjes rond het huis staan. Nu stonden er een stuk of 3 deze gele een roze en nog 1 :jerry

Komt omdat de meeste kinderen (of allemaal) al het huis uit zijn en daarom staan er niet zoveel meer, ze hebben allemaal een Kadett (of 2) meegenomen ... die er nu nog staan ... blauwe City, roze Coupe, rode Station, groene Sedan en straks een Aero :o

En die gele Coupe is dus van een van de kinderen, dan is er nog een beige/zandkleurige 4-deurs, een oranje City en nog een of twee ... :hmmz

origineel gepost door Automatic-freak

Komt omdat de meeste kinderen (of allemaal) al het huis uit zijn en daarom staan er niet zoveel meer, ze hebben allemaal een Kadett (of 2) meegenomen ... die er nu nog staan ... blauwe City, roze Coupe, rode Station, groene Sedan en straks een Aero :o

En die gele Coupe is dus van een van de kinderen, dan is er nog een beige/zandkleurige 4-deurs, een oranje City en nog een of twee ... :hmmz

Haha ok :P jah was laatst ook al een C Kadett in ugchelen tegen gekomen die eerder ook wel eens bij dat huis stond. Zal ook wel 1 van de kinderen wonen dan :jerry Wel mooi om te zien dat iedereen helemaal gek is met die kadettjes daar

Bij de Opel garage v/d Burg in Zoetermeer aan de van leeuwenhoeklaan staat sinds een weekje een matzwarte B-kadett met witte "Viper"strepen, iemand van hier?

Zal er als ik de kans krijg een foto van schieten...

origineel gepost door sw16v

Die heb ik laatst ook gespot bij Gosse wijnsma kunstof kozijnen. wel lache kadett!

ja zag er leuk uit jaah

Vanmiddag rond 12 uur in Doetinchem ter hoogte van mercedes Wensink een Donkerblauwe C coupe ik stond voor de stoplichten te wachten in m'n gouden Manta :afro

Vorige week zondag bij de grote stoplichten in Groningen zagen we Sebastiaan staan..

Stond op de meest linkerbaan voor rechtdoor, en nam daarna de eerste afslag...

Lekker aan t touren geweest?

origineel gepost door Ramòn_46

Vannacht op de hoofdstraat een (volgens mij groene) kadett d gespot... Toevallig van jouw andreas?

Zojuist een groene (verlaagde) D-Kadett gespot in Meijel (tankstation)..

Vannacht op de hoofdstraat een (volgens mij groene) kadett d gespot... Toevallig van jouw andreas?

ik kan het niet zijn geweest, de mijne is al een tijdje niet meer op de weg geweest, staat al zeker 3 weken stil i.v.m het slechte weer, binnen kort gaat hij weer wat vaker rijden, dan spot je hem mischien ook nog;)

origineel gepost door Reijnduhrs

Zojuist een groene (verlaagde) D-Kadett gespot in Meijel (tankstation)..

Is van een vriend van me. Rap geval 2l16v..

Sjupke`

origineel gepost door Andreas.Berger

ik kan het niet zijn geweest, de mijne is al een tijdje niet meer op de weg geweest, staat al zeker 3 weken stil i.v.m het slechte weer, binnen kort gaat hij weer wat vaker rijden, dan spot je hem mischien ook nog;)

Aaah okè...naja, het was al laat, donker en ik zag het in een flits. Was een groene en 5 deurs, dus dacht dat die van jouw het was! Hoop jouw kadettje alsnog eens tegen te komen her of der! ;)

Zaterdagmiddag een c coupe goudbruin met gele frontplaat en witte knipperlichten op de parkeerplaats van Phlilips Glaslaan/steenstraat DL-80?

Terug
Naar boven