• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Ik zie de laatste week in Spijkenisse die kadett met Nissan neus rijden, paars van kleur. Gebouwd door Grey Ilussion volgens mij.

Zit de huidige eigenaar toevallig hier?

Origineel gepost door Blitzkrieg

Ik zie de laatste week in Spijkenisse die kadett met Nissan neus rijden, paars van kleur. Gebouwd door Grey Ilussion volgens mij.

Zit de huidige eigenaar toevallig hier?

is die niet grijs?

vanmiddag bij de ingang van auto demontage bedrijf erad

grijze kadett gsi 8v volgens mij iemand van hier toevallig

later reed die gsi op de hoofdweg zelf :hmmz:hmmz

vandaag rondritje nederland gehad voor me baas:mad:

maar veel opels gespot

eerst in deurne kwam ik hanzel tegen.[coupe sr]

toen ter hoogte van eersel kwam ik rop[orangje c kadett sedan]tegen

daarna nog wat kadettjes e en astra s richting bergen op zoom.

toen ben ik nog bij sloperijdemontage bedrijf renoy geweest

achter de mc donalds daar in de buurt stond bij een schade bedrijf een vette uitgespoilerde e kadett.een gele.:o

ik reed zelf in een nieuwe mercedes sprinter oprijwagen

een witte met reclame van autorent er op stond eerst een audi a4 avant op en naderhand een bmw 1 serie.

misschien mij iemand gespot:Phahahah

jazeker heeft iemand je gespot, in deurne al. een gek die al 500 meter van tevoren met zijn groot licht begon te knipperen:jerry:jerry:jerry

vandaag op de hoofdweg in Kuddelstaart een rooie B kadett in m'n achteruitkijkspiegel gespot, stond bij een bedrijf geparkeerd.

maandag een oude opel blitz ( rood ) gezien op de 's-gravelandseweg in schiedam...ik heb eventjes met de eigenaar staan praten en ben benieuwd of hij zich al heeft aangemeld hiero ....

gespot zaterdag 17.30 op de verlengde hereweg in groningen dikke donker blauwe kadett cabrio met gaaf creme leren interieur.:wors:wors

alleen jammer van die scheve uitlaat:cry

Vrijdagmiddag rond 17.00u in Meppel, bij de Swaenenborgh.

Een rode Kadett GSI, zag er op het oog goed uit.

Nummerbord begon met T geloof ik.

Vanmiddag 01-oktober op de Sanatoriumlaan een donkerblauwe City gespot met een vrouw achter het stuur, Zie haar wel vaker rijden.

Zo juist een licht blauwe C kadett sedan, laag en dikke 13 inch velgen, op de Groenekruis-weg bij de Esso pomp. Ik stond te tanken met me E-kadett en hij reed voorbij de Spijkenissebrug op

Een blauwe c sedan in almelo op bedrijventerrein Twentepoort vlakbij Lenferink food/non food.

Een bruine c sedan, hele mooie, in Wierden vlakbij Automat Schasfoort aan de bedrijvenweg.

Een rode c coupé met zwarte tekst opel rallye in almelo bij bouwmachine's Schmidt.

Origineel gepost door dantec

Heeft iemand die van mij al op zo'n laadauto zien staan ergens tussen de kop van NH en Den Bosch? ;)

hahaha das half nederland dus.was die op begrafenis stoet.:(

of heb je hem verkocht??

Origineel gepost door dussel32

de meine is wel te koop mensen:thumbup

jep zien staan op mp

Origineel gepost door pipo

Origineel gepost door dantec

Heeft iemand die van mij al op zo'n laadauto zien staan ergens tussen de kop van NH en Den Bosch? ;)

hahaha das half nederland dus.was die op begrafenis stoet.:(

of heb je hem verkocht??

Schade moet getaxeerd worden bij mn eigen garage :S

Zei tegen de verzekering dat het weinig zin had, maar ja: nu kan iedereen in NL wel even stilstaan bij het overlijden van mn Ctje :cry

gecondoleerd:cry

Ik heb vandaag om 12 uur een blauwe kadett c c1 coupe, in goede staat met "standaard" sr velgen en aan de zijkant iets plamuur gespot

Terug
Naar boven