• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

vanavond gespot.. di 12-05 tussen half 9 en 10

eerst op de parkeerplaats bij de texaco langs de A1 van rijssen naar amersfoort..

een grijze Ekadett hatchback.. met de motorkap open..

en wat later ook nog op de a1 op knoopunt hoevelaken. een rode cabrio.. jij ging door over de a1 richting a'dam ik ging de a28 op richting utrecht

met lexus achterlichten volgens mij ??

hoe kom je daaraan ??

mensen van t forum ???

ik denk dat het de kleur e256 was zwart..met 4 pijpjes en rolkooi...en heel laag en ja klopt met turbo en borbet t velgen;):thumbup dan was ik het :cool:gr

Gisteren een Opel Kadett in het blauw gespot net voor Beekbergen.

Kapjes op de lichten, en de rest kon ik niet zien :P...

Zwaaide volgens mij naar mijn vriendin, want die zat toen achter het stuur, haha :p...

Een oude bekende van haar, maar heb de Kadett nog nooit eerder gezien in Apeldoorn :hmmz

gespot: zwarte E kadett GSI 16klepper.. Booskijker, brulpijp zwarte velgen..

Heeft richting Macdonalds sevenum de hele tijd achter me gezeten, nog even gekeken ma kende je niet :)

Trouwens, beetje voorzichtig doen bij stoplicht wegrijden, 2 autos achter me stond politie ;)

Sjupke`

C coupe 39-BL- bovenaan geel onderaan zwart met 15 inch honingraat velgen omstreeks 8.53 uur nabij het politiebureau tussen de Koning Arthurlaan en de Huizingalaan

Vandaag 3stuks c-kadettjes gespot in de omgeving.

eerst op de zuidsingel in Venray, een Groene sedan, en ietsje daarvoor een creme-achtig gele sedan.

later op de dag nog een knalgele c-coupè gespot op de vierlingsbeekse weg, net buiten overloon.

met knal-gele ats classics volgens mij

:thumbup

leek een erg net autotje! ik stook de duim nog even op :thumbup (was rond 15uur geloof ik?)

origineel gepost door sw16v

origineel gepost door Gnoompje

origineel gepost door The-dude

Vandaag in langedijk gespot een de Rode kadet van deze foto. wij zaten in een Golf 2 Turbo.. na afloop gepraat na het sprintje bij het stoplicht gestopt maar wij moesten door rijden want er kwam een auto aan.

Dit is de verdachte, WIE o wie was dit:o en nog belangrijker,

watvoor motor ligt er in

P1000205Small.jpg

Dat is Davy, zit bij ons in de club.

Er zit een 2.0 8v in ;) hij ging lekker snel idd.

Wat ie heeft gedaan blijft een raadsel waar hij het niet over wilt hebben werd mij verteld.

Ik zou het ook heel graag willen met me 8v :)

zit rappe 16v in hoor!!!

maarrr vandaag uber dikke brede/lage kadett gespot. hier in Damwoude.

was groening, dikke velgen en errrug laag. met van die aparte brute schermen achter!

het is wel een bekende kadett maar weet zo niet wie het was

Dan heb je mij gespot in Damwoude (Y) ;)

gespot gisteren (18 mei)rond half 2 op de oude watering in beverwaard een zwart of antraciet kleurige kadett gsi die bestuurd werd door een vrouw/meisje met lang donker haar het kenteken begon met xr-16?? er zaten mooie glimmende ronal turbo,s onder wat ik in een flits kon zien.wie o wie was dit.ik vindt dit een mooie gsi

Gespot vandaag rond 20:45 bij de Heuts in Panningen: Donker blauwe Kadett Cabrio met mooi geluid.

Zat een dame in die voor mij moest stoppen en aan de kant gaan.

kan wel raaden waar de kadett van daan komt ???? met c20xe nl kadett gsi.. lexmaul groep n uitlaat en chip/brandstofdruk 3bar????met toen 150,000km op de teller.....echte km...zonder roest ..nou een beetje dan hahahahah gr:o

gisteren rond half9 een donkerblauwe c-coupe,

aardig verlaagd, chrome-kleurige rolkooi etc.

zag er netjes uit.

reed net buiten maashees, richting geysteren/wanssum.

Terug
Naar boven