• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

gespot vanmiddag in lelystad achter het station, zal morgen naar de straatnaam kijken een knalroze E-kadett.

kenteken pt-49-..

zaten dikke sportvelgen onder en een vrouwvolk achter het stuur.

ik race daar rond met de dumper.

vandaag even met de bekende kadett familie uit apeldorn staan kletsen. was hem al een aantal keer tegen gekomen maar dan reden we op elkaar af. nu reed ik achter hem en zijn we even gestopt :D

was gezellig groetjes

origineel gepost door schuitje

vandaag even met de bekende kadett familie uit apeldorn staan kletsen. was hem al een aantal keer tegen gekomen maar dan reden we op elkaar af. nu reed ik achter hem en zijn we even gestopt :D

was gezellig groetjes

ja was best wel leuk,

en echt een hele mooie sedan die je hebt!

alleen bijna te laat op mijn werk :swear

gisteren, 12uur s'middags op industrieterrein smakterheide in Venray,

een Groene D kadett,

verlaagd, lm velgen, en volgens mij ook een herriepijp :P

ik kwam je tegemoet gereden in een witte vw caddy met DAF opdruk..

zag er zo (in een flits) erg netjes uit :thumbup

vandaag om 15:30uur ongeveer een WITTE D-KADETT GT/E

bij Rijpma automaterialen in Roden

Ik ging naar rijpma toe en hij reed er net weg (hellaas:()

die kadett heeft volgens mij ook op marktplaats te koop gestaan maar weet het niet zeker.

mooi bakkie iig

Ik reed in een grijze kadett cabrio

Gisteren om 16.30 nabij Hogeschool Zuyd te Heerlen een beige Kadett D?

En enkele dagen ervoor oranje C Kadett @ Cosa APK...reed net naar buiten toen ik langs reed.

vandaag twee kadett coupe achter elkaar richting groningen op de a7 rond 10.30 u

een gif groene en een blauw metallic meende ik

origineel gepost door roekenest

vandaag twee kadett coupe achter elkaar richting groningen op de a7 rond 10.30 u

een gif groene en een blauw metallic meende ik

ja die heb ik ook gespot in tolbert.

toen ik er aan kwam gingen zij weer weg.

:thumbup Dat is ik:P

Ik zit daar op school dinsdags ;) Had je hem zeker buiten gezien lekker fout geparkeerd voor de parkeergarage...

Ding is altijd ramvol! [/quote]

ja klopt is echt waardeloos daar, maar een leuk kadettje

miss zie ik je morgen ook nog wel ben er ook vanaf 1 tot 7 uur savonds. ben er ook met mn kadett :P

misschien heb je mijn manta daar ook wel eens zien staan, een zilveren b met ats cup

Vandaag op t werk hadden we een steekproef, vertelde de steekproefcontroleur dat die gisteren een c kadett met c20xe op kenteken had gezet ben toch wel benieuwd wie dit is geweest? kentekenregistratie is in arnhem gebeurt..

Van de week in Zwolle, een C Kadett in de kleuren zwart/wit als een oude amerikaanse politieauto. met 13 inch 8j eronder. :wors

origineel gepost door Makko

Van de week in Zwolle, een C Kadett in de kleuren zwart/wit als een oude amerikaanse politieauto. met 13 inch 8j eronder. :wors

Dat lijkt me Fearless :jerry

al een paar keer een rode kadett e 3deurs hb gespot..

en 1300 met irmscher bumpers

eerste keer was in woerden vlak bij de lidl op de kruising.. jullie gingen rechts en daar stond ik voor t stoplicht (rode Ecabrio)

en later in harmelen toen stond ie op de kalverstraat voor de primera (postkantoor)

iemand van hier ??

zitten idd ook champion velgen onder... verder net dingetje..

had hem ook al eens eerser gezien toen stond ie op de parkeerplaats bij een plas bij vianen(achter dat valk restaurant) toen zaten er stickers op van nl tuning volgens mij maar die zitten er nu niet meer op..

dat zal t geweest zijn dan ja :D want ik wist dat die auto bij jou cluppie hoorde..

en volgens mij heb ik van de week trouwens ook nog de witte gsi 5 deurs bij de dierenwinkel zien staan op de zandweg...

Terug
Naar boven