• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Nee , zodra je kenteken overschrijft....niet meer geschorst.....dat zou je dan weer opnieuw moeten doen.........En een geschorste auto APK laten keuren ?? Maareuhhhh -offtopic

idd offtopic, gister avond in eindhoven een d kadett met gele koplampen achter me, ik zat in een grijze mazda 3HB.

was bij de rotonde met fontein bij de snelweg naar maastricht enzo, we reden richting geldrop

afgelopen dinsdag in de parkeergarage op Hogeschool Windesheim, een groene C Sedan naast mijn City. Zag er op het oog wel netjes uit, iets werk aan de wielranden zag ik. Die verbrede SR velgen waren zeer dik! Er zat ook een sticker van Kadett Club Drenthe oid op en het was een 1200 automaat als ik de emblemen moet geloven ;)

foto0105b.jpg

origineel gepost door Dkadett84

Geen duidelijke foto maar volgens mij MR Monkey gespot afgelopen vrijdag rond 17.30 in gouda

019-5.jpg

Grt

hehe mn EX ratlook :thumbup

heb m niet meer, heb m verkocht maar wel gaaf om te zien dat ie nog zo rond rijd :wors

Vandaag op de kruising van Zuidbroekweg - Wipstrikkerallee in Zwolle, vanuit de richting Sophia ZKH naar Assendorp, een donkerblauwe Kadett E(?) Sedan met verbreed staal in zilver/blauw. Ik stond er schuin achter om rechtsaf te slaan.

Meen een blonde dame in de bijrijdersstoel te hebben gezien.

Iemand van hier?

Oh, en een keekje op het stoplicht waar ik voor stond:

afgelopen maandag gespot,

een blauwe coupe, laag met 15 inch ats cup velgen

op de a12 arnhem richting utrecht, hij nam de afslag wageningen rond een uurtje of 7 's morgens

55-17 b kadet bruin op het croy 11.50

Tijdje trug:

50-HZ kadet gsi paars strakke achterklep 7.44 uur

C kadet geel/wit verlaagd rallylampen erop tijd 9.54 .. gezien vanuit een trein net buiten weert.

GY-01 d kadet station beige met GT velgen j israellaan 10.45 uur

die d kadett kom ik ook vaak om 17:30 tegen bij de kruising bij friettent 't hofke in eindhoven volgens mij.

is dit met die kadettjes in Norg???

Komt mij daar bekent voor trouwens.

Ik kom er vaak langs als ik naar mijn schoonzus en zwager ga.

had ik eigenlijk ff moeten weten:hmmz was ik even langs gefietst (met de vectra:P)

is voor mij 15 minutjes rijden:o

Als ik het geweten had was ik niet naar zuidbroek gegaan om over een rommelmarkt heen te lopen:swear

ziet er wel gezellig uit daar

Heb trouwens vanavond wel een originele groene kadett E champion gespot op de parkeerplaats bij de kermis in Marum (gr)

heb wel een foto gemaakt met de telefoon maar die moet ik nog op de pc zetten en weet niet of die echt duidelijk is (was eigenlijk te donker)

gr.Paul

origineel gepost door EVD

rooie C.

GTE interieur, 3 puntsgordel

04-DT-8*

Te amersfoort

Grappig, denk laat ik eens in dit topic kijken... Zie ik dat ik zelf gespot ben :o

Dit is dus mijn kadettje, heeft geen GTE interieur trouwens... heeft eigenlijk geen interieur met 1 monza GSE stoelen (achterbank is verwijderd en ben bezig met het monteren van 2 sparco kuipen).

Groet Rob

Terug
Naar boven