• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Geen idee, die coupe stond alleen op de parkeerplaats voor werknemers van de opel garage, dus ik trok meteen de conclusie dat die vast van een monteur is die bij de opel garage werkt.

Er staat trouwens ook nog een bruine (bijna standaard, zit 2l in en is geen rally of gte) kadett c coupe bij die garage waar ook al die amerikaanse bakken staan, voornamelijk fierro's. Is alleen niet te koop staat al 2jaar op precies de zelfde plek in de elementen:(:thumbdown:o

Staat trouwens op marktplaats een bruine kadett c limo te koop, zoek op: kadeT (1 t)

Link mag vast niet van mods :s

Gespot vlakbij nijverdal kanariegele kadett sedan ging aardig mooi dwars op de rontonde:oen een grijze/zwarte kadett c coupe aan de constantijnstraat in nijverdal bij de splitsing Was trouwens erg mooie coupe:wub iemand van hier?:wors

een bordeaux rode E, zeer waarschijnlijk een GSI zag er zo uit en klonk best fel,

mooi ding

ergens in de nacht een uur of kwart voor 2,

op de weg van aalsmeer naar uithoorn

je weet dat een door getrokken streek overschrijden over de 100 euro kost?

wie weet hoeveel e kadett rieger er nog rond rijden in nederland dan wel de gto versie.? of kent iemand eigenaren met een rieger, ik hoor het wel

o ja haha sorry winschoten kan ook jah

beetje in de warrie

ik ben alain oftewel GSIFREAK

heb met me broer een kadett gsi gehad een zwarte uit hoogezand

maar ik woon zelf in Stad Groningen...

van de week al een aantal keer een blauwe b kadett station gespot in Mariënberg..

zo van afstand wel een net ding....

en in collendoorn een paars achtige kadett c2 hele nete wagen!!

weet dat de eigenaares deze pas heeft en uitermate bevalt!!:D

[edit] mijn broertje heb ook een e kadett gehad met irmscher uitbouw. een 1.6:( maar daar hebben we later een gsi in gehangen,

foto23.jpg

de zwarte he :cool:

foto7.jpg

Origineel gepost door frademaker

Gespot vlakbij nijverdal kanariegele kadett sedan ging aardig mooi dwars op de rontonde:oen een grijze/zwarte kadett c coupe aan de constantijnstraat in nijverdal bij de splitsing Was trouwens erg mooie coupe:wub iemand van hier?:wors

Hmzzz niet bekend hier:hmmz?

Hmzzz niet bekend hier:hmmz?

wij reden trouwens in een blauwe manta a:agent

Ik was (ja ik weet het, heb tegenwoordig een 156, dus daarom)in Zoetermeer bij een Alfa meeting bij Silverdome. En daar reed een knal oranje D-Kadett. Die moest ff laten zien dat er geluid uit de auto kwam en dat de motor egt werkte, iemand van hier??? :hmmz

pffff ik spot er erg veel maar ach ja.. laat ik ze maar eens posten hiero

in de buurt van wijlre/valkenburg groene b kadett coupe met nmr 24 erop. en een zwarte originele e champion..

verder zie ik er erg veel maar vergeet ze steeds haha

Vanmorgen rond tien voor zeven, bruine b-coupé in volgens mij nog een hele mooie staat met goed de sporen erover op de A2 bij de afslag veldhoven de run, iemand van hier??

Vandaag gespot in hardenberg bij de rabobank!

Babyblauwe c kadett verbrede sr velgen en geen bumpers meer,

met een of andere tribal op de achterruiten leek mij wel een nette auto toe misschien iemand van hier:P

zag vrijdag avond rond een uur of 6 een bordauxrode gsi met crossworth vleugel kwam uit de richting van valkenburg richting maastricht

ging recht een industrieterein op

had nog ffies gas gegeven alleen geen reactie

was wel mooie wagen

ik zelf was in limburg op vakantie

Origineel gepost door Shrek!

Ik was (ja ik weet het, heb tegenwoordig een 156, dus daarom)in Zoetermeer bij een Alfa meeting bij Silverdome. En daar reed een knal oranje D-Kadett. Die moest ff laten zien dat er geluid uit de auto kwam en dat de motor egt werkte, iemand van hier??? :hmmz

Dat is michiel met zn d gte. heeft wel een account hier maar komt er nooit.

michiel houd idd wel van "lekker gassen op een lege parkeerplaats"

EDIT: de auto is verkocht en rijd nu in friesland.

Terug
Naar boven