• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Origineel gepost door JackM83

2 keer gespot witte E-kadett bij Camping 't Berkenven !!!

Met www.opelcluboost op de nummerplaathouders,

verlengde motorkap, verbrede wielkasten .

Afb006.jpg

Grtz Jacko

mmm

dat was ik dus, ben nu dus ook een keer gespot

je zult me er nog wel vaker aantreffen

ja de ouders en een zus van mijn vriendin staan daar vast dus kom er wel geregeld zal het een in de gaten houden jij hebt die corsa van je avatar

zonet een kadett e sedan gespot:P van bergschenhoek naar rotterdam. was een grijze mooi verlaagd en volgens mij doorgelaste motorkap. was rond half 5.

Kwam net in Kronenberg (nabij Sevenum) n paarse kadett coupe tegen en heb er nog een paar gespot stonden in n weiland bekenden van hier??

Vanochtend (vrij 18e) om 10 uur in Doetinchem net bij het buitengebied vlak bij de karwei, kwam ik een mooie blauwe kadett c coupe tegen, was een c1 standaard en in mooie staat.

2minuten later kwam ik bij het ziekenhuis een oranje kadett city tegen een c2, die bracht iemand weg. (Ik moest naar het slingeland ziekenhuis om mn verstandkiezen te laten trekken)

Vanochtend ging ik van Assen naar Almelo..... bij Nijverdal zag ik die groene kadett gsi staan die een paar maand geleden te koop stond op MP!!! iemand van het forum toch deze duistere GSi gekocht???:hmmz:hmmz:hmmz

groen.jpg

Origineel gepost door uknowme

Kwam net in Kronenberg (nabij Sevenum) n paarse kadett coupe tegen en heb er nog een paar gespot stonden in n weiland bekenden van hier?? als dit na afgelopen weekend was kan dit kloppen die waren op sevenum bij manege de u,m swing

ik heb er zelf ook nog tot maandag gestaan met de cabrio ;);)

ben rond 10;20 weg gereden aldaar

gespot zwarte kadett gsi

rond 21.45 spotte mijn vriendin bij Rotterdam CS

een zwarte gsi met strakke achterklep en

op de grill chrome letters met kadett.

kenteken . .-pr-70.

iemand van hier???

had ze geluk hahaha ze is al niet zo geliefd met haar werk haha.

jaja zit een hoop bloed, zweet en tranen in, maar de jouwe ziet er ook dik uit. een echte kadett is een onderhouden kadett!!!!

Gister in Venray op het industrieterrein oranje met wit rolkooi erin witte velgen race/rally kadett zag er perfect uit stonden ook namen op zijkant dus zal nog wel in de sport gebruikt worden.

Origineel gepost door voederbiet

opelkadettje gespot bij gevangenis heerhugowaard, zag je dett staan vanuit de trein

maar goed dat je dat laatste er ff bij vermeld.

afgelopen zaterdag nog een mooie c2 sedan 2drs gespot

licht bruin van kleur, op snelweg almelo enschede

Kheb s'morgens een mooie donkerblauwe kadett c coupe c2 gezien rond 11 uur, achter Het Braamse gat (stroombroek). Deze was het volgens mij:

(foto's een keer van marktplaats afgehaald)

11906060.jpg

11906058.jpg

Terug
Naar boven