• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Afgelopen zondag bij die truckerskroeg die je tegenkomt van Den Bosch richting Ammerzoden (binnendoor dan he): blauwe (richting mintgroen) city.

Origineel gepost door voederbiet

gister op de voorweg in schoorl een gouden C sedan

ownee het was shrek!:jerry

Nee joh, dat kan niet waar wezen, mijnes is brons (met ventilatie gaten) kleurig ;):P

DSC00066.jpg

net op de weg naar huis 3 c kadettjes gespot 1 beige city en een geele sedan en een zwarte sedan deze reden vanaf groningen naar de richting hoogezand de a7 :thumbup

Gvd, waarom kom ik nou nooit andere kadettjes tegen, ja laatst een bruine CQP in Alkmaar. Die gene wou niet zwaaien naar me:sleeping

mooie d kadett reed op de bergweg ging rechts af de rodenrijselaan in tot aan stoplichten bergselaan stond ik achter deze wagen en hij ging recht door rodenrijsestraat in en ik links af de bergselaan op

was een bruine d kadett met witte velgen :thumbup:thumbup

Origineel gepost door schrump

In de schuur bij Andre, een half uit elkaar liggende rode E cabrio zien staan. ja das mijn project :wors:wors

binnen kort staan er daar 2 :D:D

in torhout (België) zie ik niet ver van mijn kot nu altijd een bordeauxrode C sedan staan met mooie sr velgjes. Gelikt wagentje :thumbup

perhaps iem van hier of iemand die hem kent?

Gisteravond in mierlo bij de Brug een blauwe 1.6 c-sedan zien staan op de parkeerplaats. Ik had mijn coupe er naast gezet:P

Iemand van hier?

Origineel gepost door cruez

in torhout (België) zie ik niet ver van mijn kot nu altijd een bordeauxrode C sedan staan met mooie sr velgjes. Gelikt wagentje :thumbup

volgensmij is dat die van sven:hmmz

maar weet zo nie waar die woont in belgie.

volgensmij binnekort nie meer want die gaat naar het noorden verhuizen naar de sneeuw:P

Origineel gepost door leogsicabrio

In de schuur bij Andre, een half uit elkaar liggende rode E cabrio zien staan. ja das mijn project :wors:wors

maar eerst maakt hij de mijn aero af, mag ik hopen....

Origineel gepost door leogsicabrio

maar eerst maakt hij de mijn aero af, mag ik hopen.... wat ik begrepen heb is hij daar deze week mee bezig en en deze week gaan we plaatsje verruilen :thumbup:thumbup

2 mooie opels in een garage :wors:wors

Origineel gepost door pipo

Origineel gepost door cruez

volgensmij is dat die van sven:hmmz

maar weet zo nie waar die woont in belgie.

volgensmij binnekort nie meer want die gaat naar het noorden verhuizen naar de sneeuw:P

en zit die hier op het forum? heb je een foto van zijn wagen?

volgensmij zat die wel op het forum maar weet zo de naam nie.anders moet je bij foto s van de c kadetts kijken

daar zal die dan wel bij staan.

volgensmij zat die wel op het forum maar weet zo de naam nie.anders moet je bij foto s van de c kadetts kijken

Deze bedoeld Pipo (hier toevallig andere wielen);

100_1790.jpg

Mvg Erik

vandaag rond 13.00 uur reed ik net over de brug vanuit zutphen richting deventer.

en kwam ik een rode c coupe met opel team eefde sticker op het raam tegen(kenteken07-dz-** mocht ik het goed onthouden hebben)

Origineel gepost door Automatic-freak

Deze bedoeld Pipo (hier toevallig andere wielen);

100_1790.jpg

Mvg Erik

als het deze kadett is dan is het bomberfreak van hier op het forum .

grtz

Terug
Naar boven